خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: محور همه پیروزی‌ها حضور در مساجد است، باید با محور قرار دادن برنامه های مسجد نسبت به گسترش فرهنگ اسلام کمک کنیم.
کد خبر: ۹۵۹۴۳۵۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴

ایران بیش از ۱۳ سال از اسرائیل جلوتر است/ محور همه پیروزی‌ها، حضور در مساجد است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم هفتمین سالگرد شهادت شهید حاج احمد غلامی در آزادشهر با گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان و امام شهیدان گفت:صدام در ابتدای انقلاب با این تفکر که ایران نه ارتش دارد و نه تسلیحات مناسب؛ به کشور ما حمله کرد و حضرت امام خمینی رحمه‌الله با ایمان به خدا و با حضور مردم در مقابل تمام کشورهایی که به صدام کمک می کردند ایستاده و باعث شکست عراق شدند.

وی در ارتباط با سابقه قوم یهود در ابتدای اسلام گفت: یهودیان بعد از بعثت نبى مکرم اسلام(ص) کارشکنی ‏هاى فراوانى انجام دادند و پیامبر در مورد این قوم فرمود: «تنها قومی که مرا خیلی اذیت کرد قوم یهود بود». اکنون قوم یهود غریب به صد سال است که در فلسطین اشغالی حکومت می‌کند و این رژیم با حمله ای که در سوریه علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران انجام داد باعث شد تا واکنش ایران نسبت به این کار اشتباه آنها انجام شود و عملیات «وعده صادق» که با دستور صریح رهبر انقلاب انجام شد؛ با تکنولوژی های دفاعی دهه نود اجرا گردید و با عبور موشک ها و پهپادهای ایران از لایه های گنبد آهنین و به هدف اصابت کردن موشک ها؛ این واقعیت نشان داده شد که ایران بیش از ۱۳ سال از اسرائیل جلوتر است؛ و این موفقیت ها همه از برکت، اخلاص و خون شهدا است.

ملک شاهکوهی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی اظهار داشت: وظیفه ی تک تک مردم، بسیج و سپاه است که در کنار برادران نیروی انتظامی به اجرای درست این طرح کمک کرده و با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در خانواده و جامعه نسبت به اجرای قانون کمک کنند.

فرمانده سپاه نینوا در بخش پایانی صحبت‌های خود محور همه پیروزی‌ها را حضور در مساجد دانست و گفت: باید با محور قرار دادن برنامه های مسجد نسبت به گسترش فرهنگ اسلام کمک کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار