خبرهای داغ:
حجت الاسلام نورعلی اسدی گفت: در هرجا ایستادگی و مقاومت داشتیم و در امتحانات بزرگ الهی ایستادگی نمودیم نصرت الهی به یاری ما آمده است و برگ برنده ما نصرت الهی است.
کد خبر: ۹۵۹۴۰۱۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹

شکست آمریکا در طبس از وعده های صادق الهی بود/اگر ما با خدا باشیم خدا زمین و زمان را در اختیارمان قرار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام نورعلی اسدی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گمیشان صبح امروز در جمع کارکنان خدوم نیروی انتظامی شهرستان در نشست بصیرتی جهاد تبیین به مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس بیان داشت: از صدر اسلام تا به انقلاب اسلامی و امروز همواره عنایات حضرت حق تعالی متوجه مومنین بوده است و خدای متعال وعده یاری داده؛ یکی از وعده‌های صادق الهی در صحرای طبس توسط شن ها که ماموران الهی بودند محقق شده است.

وی اظهار داشت: در هرجا ایستادگی و مقاومت داشتیم و در امتحانات بزرگ الهی ایستادگی نمودیم نصرت الهی به یاری ما آمده است و برگ برنده ما نصرت الهی است.

اسدی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از جاهایی که نصرت الهی معلوم بود در جریان حمله آمریکا به طبس بود که با همه آمادگی‌ها و با اطمینان کامل در منطقه مستقر شدند، اما با وقوع طوفان شن همه برنامه‌ها و نقشه‌های آنان بر باد رفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: باد و شن در حقیقت سپاه خداوند بودند و سپاهیان زمین و آسمان دست به دست هم دادند و دشمن را زمین گیر کردند. اگر ما با خدا باشیم خدا زمین و زمان را در اختیارمان قرار می‌دهد و این وعده صادق خداست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گمیشان در انتها افزود: این وعده‌های صادق امروز هم ادامه دارد شما دیدید که در مقابل چشم جهانیان ایران چگونه قدرت پوشالی اسرائیل را به جهانیان نشان داد. جمهوری اسلامی نشان داد که اینها قدرت ندارند قدرت آنها دائما روبه افول است این سرآغازی دیگر از قدرت نمایی ما به مدد اسلام عزیز و مدیریت ولایت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها