خبرهای داغ:
شرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو گفت: سخنرانی ها و مواضع علمای اهل سنت شهرستان همواره بصیرت بخش و وحدت افرین است. و این مهم را در مناسبتها و مراسمات مختلف نشان داده اند.
کد خبر: ۹۵۹۳۹۰۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵

علمای اهل سنت شهرستان آق قلا منادی وحدت هستند.

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو و حجت الاسلام یعقوبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آق قلا در دیدار با آخوند میرزاعلی امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا گفت: وحدت شیعه وسنی در شهرستان آق قلا الگویی تمام عیاراست. 

وی ضمن تقدیر و تشکر از ائمه جمعه اهل تسنن شهرستان افزود: سخنرانی ها و مواضع علمای اهل سنت شهرستان همواره بصیرت بخش و وحدت افرین است. و این مهم را در مناسبتها و مراسمات مختلف نشان داده اند.

فرمانده سپاه آق قلا اظهار داشت: در مشکلات همیشه علما گره گشا و وحدت افرین بوده اند. و به دنبال راهی برای حل مشکلات و باز شدن گره برای مردم عزیز بوده اند.

آخوند میرزاعلی امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا نیز گفت:سپاه به معنای واقعی کلمه پاسدار انقلاب اسلامی است و به خوبی رسالتی که امام راحل بر دوش آنها گذاشته است را انجام می دهند

وی ضمن تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جهت عملیات وعده صادق گفت سپاه به معنای واقعی کلمه هم در گفتار و هم در عمل پاسدار انقلاب اسلامی است و امنیت کشور مدیون رشادت و دلاوری سبزپوشان ولایت است.

آخوند میرزاعلی ادامه داد ما در دیدار با علمای اهل تسنن کشورهایی مانند ترکمنستان می‌شنویم که در کشورهای همجوار ناامنی اجازه برگزاری بسیاری از مراسمات معنوی را نمی‌دهد و حتی آنها در برگزاری نمازهای جمعه و جماعات محدودیت زیادی دارند اما در ایران اسلامی تمامی مراسمات مذهبی نمازهای جماعت و جمعه بدون هیچ تهدیدی برگزار می‌شود که ما این مهم را مدیون جانفشانی نیروهای نظامی ،انتظامی و امنیتی می دانيم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها