همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران؛

مسابقات فوتسال «جام رمضان» بخش نصرآباد در ایستگاه پایانی/تیم جرثقیل وجدانی در ضیافت پنالتی جام قهرمانی بالای سر برد+فیلم و تصاویر

مسابقات فوتسال «جام رمضان» بخش بالاجام و تربت جام با حضور 15 تیم دنبال شد و دو تیم طلاجات مخصوص و جرثقیل وجدانی با پشت سر گذاشتن رقبا در فینال به هم رسیدند که در نهایت تیم جرثقیل وجدانی جام را بالای سر برد.
کد خبر: ۹۵۹۳۱۶۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳

تیم جرثقیل وجدانی جام قهرمانی مسابقات جام رمضان بخش نصرآباد به خانه برد.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از نصرآباد، در این دوره مسابقات ۱۵تیم از بخش نصرآباد و تربت جام شرکت کردن که به سه گروه ۵ تیمی شکل گرفت.

در دیدار نیمه نهایی دو تیم طلاجات عبدالله مخصوص و جرثقیل وجدانی موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و به فینال مسابقات جام رمضان شهر نصرآباد صعود کنند.

فینال مسابقات جام رمضان شهر نصرآباد بین دو تیم جرثقیل وجدانی و تیم طلاجات عبدالله مخصوص بازی حساس و نفس گیری بود که در طول بازی ۱بر۱شدن و با ضربات مرگ بار پنالتی تیم جرثقیل وجدانی با نتیجه ۳بر۲ به بهتری دست یافت و قهرمان مسابقات جام رمضان شهر نصرآباد شد.

فینال مسابقات جام رمضان شهر نصرآباد در یکم اردیبهشت همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران با حضور امام جمعه،بخشدار ،رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین برگزار شد

این دوره از مسابقات جام رمضان برای اولین بار تیمی از تربت جام به مقام قهرمانی دست یافت.

خبرنگار / امیرحسین رحمتی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها