امام جمعه زرندیه مطرح کرد

لباس سبز سپاه، نماد عزت و افتخار ملت ایران

امام جمعه زرندیه لباس سبز پاسداری را لباسی پرافتخار عنوان کرد و گفت: این لباس با ارزش در هرجایی که کشور نیاز داشت حضور پیدا کرد به طوریکه گاهی در جبهه‌های حق و مبارزه با دشمنان آغشته به خون و گاهی هم در راه خدمت به کشور خاکی شد.
کد خبر: ۹۵۹۳۱۱۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛ حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه در دیدار با پاسداران این شهرستان با اشاره به عظمت و جایگاه والای پاسداری از انقلاب گفت: پاسدار بودن یکی از آرزوهای امام راحل بود.
وی لباس سبز پاسداری را لباسی پرافتخار عنوان کرد و افزود: این لباس با ارزش در هرجایی که کشور نیاز داشت حضور پیدا کرد به طوریکه گاهی در جبهه‌های حق و مبارزه با دشمنان آغشته به خون و گاهی هم در راه خدمت به کشور خاکی شد.
حجت‌الاسلام ابراهیمی با تاکید بر جایگاه والای سپاه پاسداران در دنیای کنونی تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که چیزی که حضرت امام خمینی (ره) به دنبال آن بود محقق شده و در دنیا نمونه‌ای برای آن پیدا نمی‌شود.
امام جمعه زرندیه رعایت آداب انسانی در برخوردهای سخت با دشمنان را از ویژگی‌های خاص سپاه پاسداران خواند و خاطرنشان کرد: در اقدام غرورانگیز اخیر، سپاه پاسداران در اقدامی جوانمردانه فقط پایگاه‌هایی را که در عملیات تروریستی کنسولگری سوریه دخیل بودند را مورد هجوم خود قرار داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار