خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرکرد، گفت: عملیات «وعده صادق» واقعا با موفقیت انجام شد وضربه سختی به دشمن زد.
کد خبر: ۹۵۹۲۷۶۸
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، گفت: پایگاه نواتیم رژیم غاصب صهیونیستی از مجهزترین نقاط بود که مورد اصابت موشک‌های عملیات وعده صادق قرار گرفت. رژیم اشغالگر اسرائیل به این نتیجه رسید که امکان مقابله با ایران را ندارد و درک کرده است که شیطنت‌های بعدی آن‌ها به‌طور حتم با پاسخ همراه خواهد شد. اکنون آنها با جنگ روایت‌ها در رسانه‌ها به دنبال همراه کردن افکار عمومی هستند.

امام جمعه شهرکرد، افزود: عملیات به فضل پروردگار موفق بود و در شرایطی این موشک‌ها توانست در خاک رژیم غاصب صهیونیستی اصابت کند و به هدف برسد که در گزارش‌ها آمده بود و ملاحظه فرموده‌اید که پایگاه هوایی «نواتیم» در اسرائیل، از حفاظت‌ترین پایگاه‌ها در نقطه زمین است یعنی در تمام کره زمین از حفاظت‌ترین پایگاه‌ها و تجهیزات حفاظتی برخوردار بوده است، حتی می‌گویند از کاخ سفید و کاخ کرملین هم از نظر تجهیزات حفاظتی بالاتر بوده است، بعدحمله‌های موشکی ایران اسلامی و سپاه عزیز واصابت موشک هابه این پایگاه و به لطف الهی خسارات قابل ‌توجه وارد شده، این‌ها درمانده شده‌اند و به این باور رسیده‌اند که امکان مقابله با ایران اسلامی را ندارند، این حقیقت را  به خوبی درک کرده‌اند که هر گونه شیطنت‌های بعدی، حتماً پاسخ دریافت خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری،ادامه داد: البته جنگ روانی راه می‌اندازند،حرف می‌زنند، عربده می‌کشند، تهدید می‌کنند و گاهی ممکن است یک کارهای ایذای هم گوشه و کنار انجام بدهند اما در برابر ایران اسلامی درمانده‌اند و کاری هم نمی‌توانند بکنند شما فقط باید مراقب باشید و هستید که در جنگ روایت‌ها اجازه ندهید کسی فریب بخورد که نمی‌خورد، در جنگ روایت‌ها مدام در تلاش هستند تحریف کنند و کار بزرگ جمهوری اسلامی را کوچک جلوه بدهند، کار بزرگ مقاومت را کوچک جلوه بدهند و حتی در جاهایی مظلوم‌نمایی کنند و احیاناً بخواهند افکار عمومی را به سمت خودشان جلب کنند، که بدانید این‌ جنگ روایت‌ها است و حتماً شما مراقب هستید و بر مراقبت‌ها بیشتر خواهید افزود.

امام جمعه شهرکرد، با اشاره به شکست حمله نظامی آمریکا اردیبهشت سال ۱۳۵۹ در طبس گفت: این یک معجزه الهی بود که با طوفان شن شیطان بزرگ را زمین گیر و خوار کرد، این اتفاق حقیقت انقلاب اسلامی را روشن کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، با اشاره به دوم اردیبهشت‌ماه ۱۳۵۸ سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) گفت: این نهاد از معجزه‌های انقلاب اسلامی ایران و از عنایت‌های پروردگار با تدبیر حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی بوده است، که خوش درخشیده است و امروز به نهادی پرتوان و شجره‌ای قوی برای دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده و در عرصه‌های گوناگون نقش‌آفرین است.

خطیب جمعه شهرکرد، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را منسجم، همراه، هم‌پیمان و تقویت‌کننده یکدیگر اعلام و تاکید کرد: ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش است که این نیروی قوی در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی دیگر یار و یاور انقلاب اسلامی و مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به اینکه مسئله عفاف و حجاب نیاز به تدبیر درست دارد، گفت: یک مسئله نقش عمومی جامعه است و عرصه دیگر نقش حاکمیت و مسئولیت آن است که نباید اجازه دهد ناهنجاری‌ها گسترش یابند. در این راستا دستگاه‌های متولی باید در میدان بوده و کمک کنند واز تجربه‌های قبلی استفاده شود.

امام جمعه شهرکرد، از مسئولان خواست تا در خصوص مشکلات آورده نهضت ملی مسکن به صورت جدی ورود کرده تا بار این طرح فقط بر دوش متقاضیان نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان، یادآور شد: امروز در سراسر کشور مردم برای حمایت ازعملیات وعده صادق و اعلام تنفر از رژیم اشغالگر اسرائیل و همچنین پشتیبانی از جریان مقاومت، حضوری چشمگیر خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، به درگذشت مرحوم حاج محمد (جمعلی) کیانی هرچگانی رزمنده، جانباز و فرمانده دوران دفاع‌مقدس اشاره و تاکید کرد: از تمامی مردم برای حضور معنادار و گرم در مراسم تشییع پیکر این مرحوم قدردانی ‌کرد. حاج جمعلی ویژگی‌های زیادی داشت ، حضورش در دوران دفاع‌مقدس مستمر و نقش‌آفرین بود. حضور مستمر و خستگی‌ناپذیر در صحنه، بی‌حاشیه بودن، داشتن نگاه عمیق ولایتی و حرکت سالم در این مسیر داشت. مرحوم حاج محمد (جمعلی) کیانی در همه جا حضور اجتماعی داشت و در نماز جمعه به‌طور بی‌وقفه حضور می‌یافت و دارای نگاه پُرمهر و محبت، بی‌توقع و بااخلاص بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، تصریح کرد: مرحوم حاج محمد(جمعلی) کیانی زودرنج نبود، هیچ‌گاه نگفت ما را بس است، همیشه انجام وظیفه کرد و در عرصه‌های مختلف حضور جدی داشت. حاج محمد (جمعلی) کیانی انسانی مومن با غیرت دینی بود که مومنانه زندگی کرد و محبتش در دل‌ها افتاد و اُمید است در سر سفره شهدا بهره‌مند باشد.

شایان ذکراست: مرحوم حاج محمد (جمعلی) کیانی هرچگانی، رزمنده مجاهد سرافراز سپاه اسلام، فرمانده، یادگار و راوی هشت سال دفاع‌مقدس و خادم‌ اربعین حسینی روز دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه جاری به‌علت سکته قلبی در سن ۶۶ سالگی دار فانی را وداع و به یاران شهیدش ملحق شد.

فرمانده گردان مقدس یازهرا سلام الله علیها، فرمانده گردان مقدس امام سجاد علیه السلام، معاون عملیات و معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۴ قمربنی‌هاشم علیه السلام ، همچنین مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور ایثارگران، خدمت در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان و مواکب اربعین حسینی از مسئولیت‌ها و کارنامه درخشان مرحوم حاج محمد (جمعلی) کیانی هرچگانی در استان بود.

ارسال نظرات