شاهرود_ رئیس جمهوری گفت: اگر رژیم صهیونیستی باز هم خطا و اشتباره کند و کوچکترین تعرضی به خاک ایران اسلامی کند، بداند پاسخ او آن چنان داده می‌شود که او و حامیانش پشیمان خواهند شد.
کد خبر: ۹۵۹۲۵۶۸
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹

پاسخ دوباره ایران به رژیم صهیونیستی و حامیانش پشیمان کننده خواهد بودبه گزارش خبرنگار بسیج، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم شاهرود در استادیوم تختی این شهر با اشاره به اینکه اسلام برای ما کرامت آورده و باید عزت و کرامت در کشور محفوظ باشد و هیچکس به خود اجازه ندهد عزت و کرامت ملی و اسلامی و خانوادگی را محدود کند، گفت: مراجعین به هر اداره و کارگران در کارخانه و مدیران باید کرامتشان حفظ شود و ملت ما با عزت و کرامت است و هر کس در هر کجای دنیا بخواهد عظمتی که شهدا و سرداران شهید تولید کردند را لطمه وارد کند ملت در مقابل آن ایستادگی کرده و خواهند کرد.
رئیس جمهور تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی تصور کردند به ایران اسلامی می‌توان آسیب رساند و به خاک جمهوری اسلامی که سفارت خانه ما بود حمله کردند و در مقابل این بی احتیاطی و ستم و ظلم آنها، جمهوری اسلامی و مردم و ملت تلاش کردند آن‌ها را باز بدارند از حماقت و ظلم و وقتی دست به جنایت زدند ملت بزرگ ایران آن‌ها را تنبیه کرد.
وی تاکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی باز هم خطا و اشتباره کند و کوچکترین تعرضی به خاک ایران اسلامی کند، بداند پاسخ او آن چنان داده می‌شود که او و حامیانش پشیمان خواهند شد.
آیت الله رئیسی خاطر نشان کرد: من در مذاکره با برخی از کشور‌های غربی به آن‌ها گفتم مبادا با زبان زور با ما و ملت ما سخن بگویید چرا که ملت و کشور ما اهل عقلانیت و تدبیر و سخن هستیم و زورگویی دورانش تمام شده است.
وی تصریح کرد: اگر اهل سخن و مذاکره هستید ما میز مذاکره را ترک نمی‌کنیم، اما اگر با قلدری سخن بگویید کار شما پیش نخواهد رفت و ملت بزرگ ایران و تمام دولتمردان با قدرت در مقابل شما خواهند ایستاد.
رئیس جمهور تاکید کرد: گذشت زمانی که برخی می‌گفتند چرا بر روی موشک‌ها (مرگ بر اسرائیل) می‌نویسد و یا با تلاش برای برجام دو و سه، روی موشک‌ها و توانایی‌های کشور معامله می‌کردند و اجازه نخواهیم داد بر قدرت جمهوری اسلامی ایران که به برکت خون شهدا ایجاد شده معامله کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تامین آب پایدار برای شهرستان شاهرود، با بیان اینکه وضعیت محیط زیست حتماً مورد تاکید ماست، افزود: هر اقدام، طرح و فعالیت صنعتی و اقتصادی و معدنی با تاکید بر حفظ محیط زیست انجام خواهد شد.
آیت الله رئیسی با تاکید بر ظرفیت‌های بسیار شاهرود گفت: سهامداران کارخانه سیمان بیارجمند مطمئن باشند موضوع این کارخانه در جلسه‌ای بعد از این نشست مورد بحث قرار خواهد گرفت.
وی با تاکید بر حمایت از عشایر بسیار عزیز و پرتلاش و بررسی مشکلات آنان که توسط استاندار و نماینده و امام جمعه مطرح شده، افزود: اظهار نظر همه مردم و جوانان را به شخصه مرور کردم و تمام نکات مورد نظر شما بویژه جوانان عزیز امشب در جلسه‌ای که خواهیم داشت بررسی خواهد شد.
رئیس جمهوری با تاکید بر مسئله محور بودن دولت و حل مسئله، گفت: دغدغه‌ها در این جلسه با حضور مسوولان مطرح می‌کنیم و بنای دولت حل مسئله است و معتقدیم برای هر چاله باید چاره‌ای کرد و در این دولت حل مسئله و موارد مورد نظر مورد توجه بنده اعضای دولت و همکاران در استان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها