خبرهای داغ:
آخوندی عنوان کرد: یکی از نارضایتی‌ها و مطالبات مردمی بحث ناهنجاری ها در پارک تمدن محمدیه بود که به دنبال ایجاد یک سری ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله وجود افراد معتاد، موتورسواران و سگ گردانی در این پارک اقدام به محصور نمودن آن نمودیم.
کد خبر: ۹۵۹۲۵۴۸
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶

قزوین_ به گزارش بسیج، اردوی راهیان پیشرفت با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی، مسئولان شهری محمدیه، اصحاب رسانه و اعضای شورای دانش آموزی مدارس: حکاک، سمیه، مرتضوی و ذاکری با هدف بازدید میدانی دانش آموزان و آشنایی با دستاوردهای مدیریت شهری و اقدامات عمرانی، فرهنگی ،فضای سبز و غیره برگزار شد.

در این بازدید که با هدف شناسایی و شناخت پروژه‌های عمرانی، خدماتی در طی سه سال گذشته در شهر محمدیه انجام شد، آخوندی بخشدار محمدیه گفت: دومین اردوی راهیان پیشرفت با هدف بازدید از پروژه‌ها و در راستای رضایتمندی مردم شهر محمدیه و مهرگان از پروژه‌های انجام شده صورت گرفت.

 وی افزود: ناحیه شهری مهرگان در حال انفصال از شهر محمدیه است؛ با این وجود شهردار محمدیه در کنارت اقداماتی که در شهر محمدیه داشته در مهرگان هم در حال خدمات رسانی ست که نمونه آن احداث بزرگترین پارکینگ درون شهری استان در مهرگان و پارک ساحلی در این شهر می‌باشد.

آخوندی افزود: یکی از نارضایتی‌ها و مطالبات مردمی بحث ناهنجاری ها در پارک تمدن محمدیه بود که به دنبال ایجاد یک سری ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله وجود افراد معتاد، موتورسواران و سگ گردانی در این پارک اقدام به محصور نمودن آن نمودیم.

وی ادامه داد: ما به دنبال محصور شدن نبودیم؛ اما به دلیل ایجاد یک سری ناهنجاری‌های اجتماعی و برای اینکه خانواده‌ها بتوانند در امنیت و به راحتی تردد نمایند اقدام به محصور نمودن پارک تمدن کردیم که پروژه بعدی پارک بهشت مهرگان خواهد بود که محصور کردن این پارک نیز به کاهش ناهنجاری‌ها کمک خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری محمدیه به عنوان یکی از شهرداری‌های برتر کشور در اجرای پروژه‌های عمرانی ست که این میزان رضایتمندی را در سطح استان و شهرستان‌ها ایجاد کرده است و شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر در اجرای پروژه‌های شهرداری همدل هستند و بحث اردوی راهیان پیشرفت در آینده هم ادامه خواهد یافت البته شاید سبک کار تغییر نماید؛ ولی بازدید از پروژه‌ها توسط اقشار مختلف اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام/ ۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها