خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: موشک‌های ما از هفت لایه غیرقابل نفوذ گنبدآهنین به سلامت عبور کردند و به هدف رسیدند و بعد از ۱۹۰ روز بچه‌ها و کودکان نوار غزه توانستند آسوده‌خاطر بخوابند.
کد خبر: ۹۵۹۲۵۲۱
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲

عملیات وعده صادق با موشک‌های تکنولوژی ۱۳ سال پیش بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک‌شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در آیین پنجمین همایش ملی روز گندم و نان در استان گلستان گفت: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی پس از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران فرمودند که رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود و عملیات وعده صادق نیز در این راستا رقم خورد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: در این حمله از موشک سال ۱۳۹۰ استفاده شد و این در حالی است که ۱۳ سال از عمر این سیستم پدافنی می‌گذرد و توانسته از سامانه پدافند ضد موشکی عبور کند و دشمن می‌داند که تکنولوژی و قدرت موشکی ایران در چه جایگاهی است.

ملک‌شاهکوهی بیان کرد: این پیروزی را به همت اسلامی تبریک می‌گوییم و قطعا ایرانی سربلند و سرافراز خواهیم داشت.

وی افزود: صفر تا ۱۰۰ این موشک‌ها بومی ایرانی بودند و این وعده بود که پیامبر به سلمان فارسی داد و ما مسلمان هستیم و بعد از یک هزار و ۵۰۰ سال دوراندیشی پیامبر اکرم(ص) به ثمر رسید و بیان کرده اگر علم در ثریا باشد ایرانیان به آن دست خواهند یافت.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ابراز داشت: موشک‌های ما از هفت لایه غیرقابل نفوذ گنبدآهنین به سلامت عبور کردند و به هدف رسیدند و بعد از ۱۹۰ روز بچه‌ها و کودکان نوار غزه توانستند آسوده‌خاطر بخوابند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها