خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو گفت: امروز قدرت موشکی و نظامی ما به حدی رسیده است که نه آمریکا و نه اسرائیل و نه کشورهای کوچک منطقه، نمی توانند در مقابل ایران بایستند.
کد خبر: ۹۵۹۲۴۶۸
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰

دشمن در عملیات وعده صادق به قدرت و عظمت ایران اسلامی بیشتر پی برد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه شهرستان آق قلا در مراسم یادبود سردار شهید حجازی و شهدای کنسولگری ایران در سوریه طی سخنانی با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی گفت: امام با شعار نه شرقی و نه غربی توسط جوانان و نوجوانان، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و امروز همگان فهمیدند که این جمله امام محقق شده است و نه غرب و نه شرق، نمی‌توانند به ایران اسلامی زور بگویند.

وی گفت: امام راحل در نامه ای به گورباچف رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق فرمود، از این پس کمونیست را باید در موزه های تاریخی جستجو کرد و این امر اتفاق افتاد و قدرت شرق یعنی شوروی ازبین رفت و امروز اسمی از شوروی مگر در کتاب‌های تاریخی، وجود ندارد.

 مصطفی لو با بیان این مطلب که امام خامنه‌ای هم فرمود، آمریکا رو به افول و سقوط است تصریح کرد: قطعا قدرت آمریکا نیز مانند شوروی سابق از بین خواهد رفت و دیگر ابرقدرت نخواهد ماند.

وی گفت:متأسفانه کشورهای عربی منطقه از روی ترس و زبونی به آمریکا اجازه دادند که مانند یک لات از آن طرف دنیا به منطقه ما بیاید و در کشورهای اسلامی پایگاه نظامی بزند و به دیگران زور بگوید در حالیکه اگر کشورهای اسلامی آمریکا و اسرائیل را تحریم کنند آنها باید همه چیزشان را بگذارند و بروند.

مصطفی لو با اشاره به حملات موشکی و پهبادی سپاه علیه اسرائیل اذعان داشت: اسرائیلی که آن همه ادعا داشت که بخاطر وجود گنبد آهنین کسی نمی‌تواند به آنها چپ نگاه کند،اما موشک‌های ایران به اهداف از پیش تعیین شده در خاک اسرائیل رسید و اسرائیل هیچ غلطی نتوانست بکند.

فرمانده سپاه آق قلا ادامه‌ داد: امروز قدرت موشکی و نظامی ما به حدی رسیده است که نه آمریکا و نه اسرائیل و نه کشورهای کوچک منطقه، نمی توانند در مقابل ایران بایستند.

وی گفت:دشمن فهمیده است که ایران از نظر موشکی روز به روز پیشرفته تر شده و می‌تواند در مقابل تجاوز آنها جواب سخت تر بدهد.

 مصطفی لو در بخش دیگری ازسخنان خود به برخورد دوگانه سازمان ملل در موضوعات مختلف اشاره کرد و گفت: سازمان ملل، برای ملل نیست بلکه سازمانی برای آمریکا و اسرائیل است.

 فرمانده سپاه آق قلا در پایان گفت : شش ماه است که اسرائیل غزه را بمباران و موشکباران می‌کند و این همه جنایت انجام می‌دهد اما سازمان ملل جلسه اظطراری و جلسه موثر برای جلوگیری از این جنایت ها نگذاشته اما برای حمله موشکی و پهبادی سپاه در جواب حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، فورا جلسه گذاشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها