خبرهای داغ:
سردار موحد: ارتش جمهوری اسلامی، ضمن ایفای نقش موثر و پر رنگ در پیروزی انقلاب اسلامی،از ابتدای انقلاب در برهه‌های مختلف و عرصه های مورد نیاز نظام، همپای سایر نیروهای مسلح در صحنه حضور داشته است.
کد خبر: ۹۵۹۲۱۵۲
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پیام سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم به مناسبت روز ارتش بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ارتش‌ جمهوري‌ اسلامي‌ ايران‌، ارتش‌ خدا و مدافع‌ دين‌، معنويت‌ و ارزشهاي‌ درخشان‌ انساني‌ است‌.( فرمانده معظم کل قوا مد ظله العالی)
بیست و نهم فروردین ماه ، یادآور اقدام قاطع حضرت امام خمینی رحمت الله علیه در حمایت و پشتیبانی کامل از ارتش انقلابی در مقابل بدخواهان و کسانی که خواهان انحلال ارتش بودند و نامگذاری این روز به نام ارتش جمهوری اسلامی توسط آن پیر روشن ضمیر است.
ارتش جمهوری اسلامی ، ضمن ایفای نقش موثر و پر رنگ در پیروزی انقلاب اسلامی،از ابتدای انقلاب نیز،در برهه های مختلف مانند مقابله با گروهک ها و تجزیه طلب ها،دفاع مقدس ۸ ساله و سایر بحران ها و عرصه های مورد نیاز نظام،همپای سایر نیروهای مسلح در صحنه حضور داشته و ضمن دفاع از انقلاب،همواره آمادگی های رزمی ،تجهیزاتی و دانشی خود را ارتقا داده است و امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از تجربه های سالیان دفاع مقدس و نیز آموزش های گوناگون،به مجموعه ای نیرومند،مستحکم،منسجم و کارآمد تبدیل شده است.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن این روز بزرگ به همرزمانمان در ارتش جمهوری اسلامی،از زحمات و تلاش های خالصانه دلاورمردان ارتش در استان قم ،صمیمانه تشکر و تقدیر می نمایم.
امید که دوشادوش هم و تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) ،در مسیر رسیدن به آرمان های بزرگ جمهوری اسلامی گام برداشته و این پرچم مقدس را به دست صاحب اصلی این نظام ،حضرت حجت ارواحنا فداه بسپاریم.ان شاالله
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام
سرتیپ دوم پاسدار محمد رضا موحد

ارسال نظرات