خبرهای داغ:
اسماعیلی خبر داد

برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر

همدان-فرماندار ویژه ملایر گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر به صورت تمام الکترونیک در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود تا تکلیف دومین کرسی نمایندگی شهرستان در مجلس شورای اسلامی تعیین شود.
کد خبر: ۹۵۹۱۹۸۹
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در جلسه ستاد انتخابات شهرستان که با حضور معاونین فرماندار، جمعی از اعضای هیات اجرایی و مسئولین کمیته‌های انتخابات برگزار شد، ضمن تاکید بر برگزاری پرشور دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر اظهار کرد:تمام تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر اندیشیده شده است و با حضور پرشور مردم در این عرصه مهم برگ زرینی به دفتر افتخارات دیار ۱۱۰۰ شهید ملایر افزوده خواهد شد.

وی افزود: واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل هستند و همه کسانی که دور اول انتخابات در حوزه انتخابیه ملایر رای داده یا اصلا رای ندادند می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در ملایر شرکت کنند.

فرماندار ویژه ملایر گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر به صورت تمام الکترونیک در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد تا تکلیف دومین کرسی نمایندگی شهرستان در مجلس شورای اسلامی تعیین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات