خبرهای داغ:
قاسمی‌فرزاد:

نباید به دشمنان اجازه عرض اندام در فضای مجازی داد

همدان-استاندار همدان بابیان اینکه مقابل دشمنان نباید همیشه پدافندی عمل شود بلکه در مسائل اجتماعی باید چند قدم جلوتر حرکت کرد، گفت: با اقدامات اجتماعی به خصوص در فضای مجازی نباید به دشمنان اجازه عرض اندام داد.
کد خبر: ۹۵۸۸۱۸۲
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار نوروزی با فرماندهان انتظامی همدان اظهار کرد: جلوتر از برنامه‌های دشمن به ویژه در حوزه اجتماعی و فضای مجازی باید حرکت کرد تا توطئه‌های آنان را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه مقابل دشمنان نباید همیشه پدافندی عمل شود بلکه به ویژه در مسائل اجتماعی باید چند قدم جلوتر حرکت کرد، تاکید کرد: با اقدامات اجتماعی به خصوص در فضای مجازی نباید به دشمنان اجازه عرض اندام داد.

استاندار همدان گفت: پلیس این استان در همه حوزه‌های امنیتی، انتظامی و ترافیکی خوش درخشیده و عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: دشمنان هیچ‌گاه دست از دشمنی برنمی‌دارند چراکه این نظام مقدس را مانع رسیدن به اهداف شوم خود می‌دانند.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: دشمنان از هر حربه‌ای به خصوص جنگ ترکیبی برای ضربه زدن به مردم و خسته و ناامید کردن آنها بهره می‌گیرد.

وی افزود: همواره مردم آگاه و هوشیار ما نشان دادند که فریب دشمنان را نخواهند خورد و با حضور موثر خود در انتخابات و مراسم‌های مختلف تمام قد از آرمان‌های مقدس این کشور دفاع کردند.

استاندار همدان بیان کرد: امروز ماموران پلیس افتخار می‌کنند که تکیه گاه مردم هستند و برای امنیت و آرامش مردم جان خود را نثار می‌کنند تا مردم در آرامش، آسایش و امنیت زندگی کنند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی خوب پلیس برای نوروز بیان کرد: اقدامات خوبی در نوروز برای تامین امنیت شهروندان و مسافران صورت گرفته که این نشان از حضور فعال و شبانه‌روزی پلیس دارد.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: اقدامات خوب و موثر پلیس موجب دستاوردهای مطلوبی در حوزه مقابله با جرایم شده است و در این ایام شاهد آرامش و امنیت خوبی در استان هستیم و پلیس مانند همیشه در عرصه‌های مختلف حضوری قوی و قدرتمند دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات