شاهرود_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری اعضای باند سارقان غیر بومی و حرفه‌ای سیم و کابل برق طی عملیات ضربتی پلیس در شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۱۹۰۶
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰

دستگیری اعضای باند سارقان سیم و کابل برق در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی اظهار کرد: مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ آزادی شهرستان شاهرود طی ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو تیبا غیر بومی که در حال تردد بود مشکوک شدند.
به گفته وی راننده وسیله نقلیه بلافاصله متوجه حضور پلیس شد و قصد فرار از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه خودرو متوقف شد.
شائینی از دستگیری راننده به همراه ۲ نفر سرنشین آن خبر داد و افزود: متهمان غیر بومی معتاد و دارای سابقه کیفری در تحقیقات فنی و پلیسی به ۱۰۶ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق هوایی اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود به کشف مقادیری سیم و کابل برق در مخفیگاه سارقان اشاره کرد و اظهار داشت: در بازرسی از خودرو آنان تعدادی ابزار آلات برش سیم و کابل کشف شد.
وی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قانونی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس، به سرعت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها