خبرهای داغ:
تبریز- جانشین فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به عملیات هوافضای سپاه پاسداران در واکنش به حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان در سوریه گفت: وعده صادق سیلی جمهوری اسلامی ایران بر اسرائیل بود.
کد خبر: ۹۵۹۱۷۲۳
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده در جمع مدیران کانون های بسیج هنرمندان سپاه عاشورا، افزود: این عملیات بزرگترین عملیات پهبادی و اولین عملیات موشکی علیه اسرائیل بود.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات امید در دل مقاومت و مردم مظلوم غزه آفرید به طوری که شبانه با پرتاب این موشک ها لبیک یا حسین(ع) سر دادند.

گلمحمدزاده اضافه کرد: شش ماه است مردم غزه در برابر ستم و کشتار اسرائیل ایستاده و امروز این مقاومت و ایستادگی الگوی جهان اسلام و بشریت است.

وی ادامه داد: ۷۵ سال است اسرائیل خوی حیوانی خود را نشان داده است ولی دیگر ابهت آن دچار فروپاشی شده و با وجود این همه کشتار دیگر نمی تواند حقیقت را پنهان کند.

گلمحمدزاده افزود: امروز جسارت نیروهای مقاومت از دستاوردهای طوفان الاقصی است و هنرمندان باید این دستاوردها را در جامعه تبیین و نهادینه کنند.

وعده صادق سیلی جمهوری اسلامی ایران بر اسرائیل بود

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نامگذاری سالروز شهادت شهید آوینی به روز بسیج هنرمندان اظهار کرد: در زمینه هنر؛ بسیج هنرمندان باید جلودار باشد.

گلمحمدزاده شهید آوینی را تربیت یافته مکتب امام راحل عنوان و اظهار کرد: رسالت مهم هنرمندان امروز تربیت هنرمندان ارزشی است.

وی نقش آفرینی هنرمندان در مسایل مهم انقلاب و موضع گیری درست آن ها را از دیگر رسالت های هنرمندان نام برد.

گلمحمدزاده از هنرمندان همچنین خواست همراه با جهادگران در اردوهای جهادی نقش آفرینی کرده و تلاش جهادگران را در قالب هنر منعکس کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها