خبرهای داغ:
منتخب مردم مسجدسلیمان در مجلس دوازدهم از عملیات موشکی سپاه با صدور بیانیه ای حمایت کرد
کد خبر: ۹۵۹۱۶۳۱
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹

به گزارش بسیج متن بیانیه به شرح ذیل است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

رضا جباری منتخب مردم شریف مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در پی حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بامداد امروز به سرزمین های اشغالی بیانیه‌ای صادر کرد.

 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ (۳۹ حج)

 

بامداد امروز سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری باذن الله مقرهای اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی در اقلیم کردستان عراق را مورد هدف موشک‌های بالستیک و صدها پهپاد قرار داد تا پاسخی محکم و تاریخی برای جنایات رژیم منحوس صهیونسیتی قرار داد.

 

درود و رحمت خدا بر شهدای راه حق‌ و درود بر رزمندگان اسلام؛ همان‌هایی که نشان دادند وعده خدا حق است که «وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ»؛ آری برادران مجاهد در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند که نخواهند گذاشت حتی کوچکترین تعرضی به خاک پاک ایران اسلامی ما بی پاسخ نخواهد ماند.

 

اینجانب ضمن محکوم نمودن جنایات و عملیات تروریستی به شهادت رساندن مستشاران نظامی ایران در کنسولگری ایران در دمشق، حمایت کامل خود را از عملیات غرورآفرین سپاه علیه رژیم جعلی صهیونسیتی اعلام می دارم و از خداوند متعال نصرت روزافزون برای مجاهدان جبهه های مقاومت مسئلت می نمایم.

 

 

رضا جباری 

منتخب مردم شریف مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس دوازدهم شورای اسلامی

 

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

ارسال نظرات
پر بیننده ها