خبرهای داغ:
اولین گردهمایی جهادگران ناحیه بسیج امام حسین(ع) با حضور ۱۵۰ مدیر جهادگر در عرصه‌های مختلف سازندگی، فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدایی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۹۸۴
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اولین گردهمایی و همفکری جهادگران بسیجی در عرصه های مختلف سازندگی ، فرهنگی ، اجتماعی و محرومیت زدایی با حضور ۱۵۰ مدیر جهادگر ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
جانشین فرماندهی ناحیه امام حسین علیه السلام در این گردهمایی با تاکید بر تلاش شبانه روزی گروهای جهادی گفت : گروهای مختلف جهادی در عرصه های گوناگون از ابتدای انقلاب تاکنون کارنامه درخشانی از خود به همراه دارند و همت و پشتکار این گروها در وضعیت کرونا به اوج خود رسید و کشور را از یک خطر بسیار بزرگ نجات دادند .
سرهنگ پاسدار آیت الله قهرمان پور ادامه داد : کار جهادی تحت هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست ، چراکه با هجمه های سنگین دشمن در جنگ ترکیبی علیه ملت ایران ، گروهای جهادی به اقتضای فضای عمومی جامعه اقدامات لازم در عرصه های مختلف را انجام می دهند.
وی به خدمات مختلف گروه های جهادی اشاره و خاطرنشان کرد: تهیه بسته های معیشتی ، تهیه جهیزیه و محرومیت زدایی مناطق مختلف کشور از جمله اقدامات موثر گروه های جهادی می باشد.
جانشین فرمانده ناحیه امام حسین علیه السلام با اشاره به شعار سال از سوی امام خامنه ای مدظله العالی تصریح کرد: همه گروهای جهادی برای تحقق شعار سال همت مضاعف داشته باشند و در این عرصه مشارکت مردم را نباید نادیده گرفت.

وی اظهار داشت : حرکت در مسیر تحقق شعار سال و به ثمر رسیدن آن ، خود یک نوع جهاد تبیین است ، چراکه وقتی مردم حضور بسیجیان را در وسط میدان ببینند خود نیز همراه خواهند شد .
جانشین بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام هم در این گردهمایی گفت : ما باید تفکر عمل جهادی و حرکت های جهادی را در بین عموم مردم گسترش دهیم ، در صورت تحقق این وظیفه ، حرکت های خوبی در مسیر اقدامات جهادی مشاهده خواهیم کرد.
سرهنگ ضیایی افزود: اولویت معاونت بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب در سال جاری توانمند سازی و انسجام بخشی گروهای جهادی می باشد .
وی خاطرنشان کرد: در طول هفته بسیج سازندگی در سال جاری جشنواره ای با عنوان «روایت جهاد» از اقدامات گروه های جهادی در عرصه های گوناگون نیز برگزار خواهد شد.
اجرای گروه سرود دختران زهرایی و سفره اطعام ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های این گردهمایی بود.

 

ارسال نظرات