خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: راه عاقبت بخیر ی ما قرآن است و باید دائما با قرآن مأنوس باشیم و به آن پناه ببریم تا قرآن به کمک ما بیایید.
کد خبر: ۹۵۹۰۷۷۴
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

راه عاقبت بخیر ی ما قرآن است/دشمنان ما از ابتدای انقلاب به دنبال شیطنت و ایجاد نا امنی در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان این ستاد گفت: سال ۱۴۰۲ با همه فراز و نشیب های که داشته نظام مقدس جمهوری اسلامی سر بلند بیرون آمد،دشمنان به دنبال خلق اغتشاشات مجدد بودند تا انتخابات ۱۱ اسفند را تحت شعاع قرار بدهند که موفق نشدند و از این انتخابات به سلامت عبور کردیم.

وی اظهار داشت: اصلی ترین قرارگاه سند اعتلای بسیج قرارگاه فرهنگی است و نیاز است که برنامه ریزی های دقیق ای انجام شود

ملک شاهکوهی افزود: اصلی ترین عامل موفقیت ما ایمان و اعتقاد ما، مأنوس شدن با قرآن و شهدا و پناه بردن به دعا و نماز ها می باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: فضای بهداشت و درمان در سپاه استان ۳ هزار متر بود که به همت عزیزان ما در بنیاد تعاون سپاه این عدد به ۹ هزار متر رسیده است.

فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: دشمن های از ابتدای انقلاب به دنبال شیطنت و ایجاد ناامنی در مملکت ما بوده و هستند ولی این انقلاب همچنان سرپاست و به راه خود ادامه می دهد.و در بحث امنیت نیز مردم باید به ما کمک کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: راه عاقبت بخیر ی ما قرآن است و باید دائما با قرآن مأنوس باشیم و به آن پناه ببریم تا قرآن به کمک ما بیایید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار