شاهرود_ محفل و گردهمایی شاعران شهرستان شاهرود با حضور امام جمعه و به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و ماه مبارک رمضان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۵۹۱
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی و شهادت سید مرتضی آوینی، محفل ادبی شعرای شهرستان شاهرود در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد.
در این محفل که با حضور امام جمعه شاهرود، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، حوزه هنری انقلاب اسلامی، بسیج هنرمندان و بسیج رسانه و رئیس شورای شهر و شهردار شاهرود و بیش از ۴۰ شاعر برگزار شد، ۱۰ نفر از شعرا به شعر خوانی با موضوعات فلسطین و غزه، ماه مبارک رمضان، توصیف امام علی (ع)، امام زمان (عج) و حضرت معصومه (س) و چند شعر طنز با لهجه شاهرودی پرداختند.
حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود در این محفل با تقدیر از شاعران که شعر‌های زیبایی را خوانش کردند، به شعار سال و توجه اهل فرهنگ و هنر به این موضوع و دعوت مردم به مشارکت در تولید با زبان هنر و شعر تاکید کرد و گفت: شعرا می‌توانند در تحقق اهداف انقلاب اسلامی با زبان شعر بسیار نقش ایفا کرده و باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود.
در این محفل ادبی با اهدا لوح تقدیر و هدیه از شاعران تجلیل و در پایان ضیافت افطاری برپا شد.
این همایش به همت ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها