خبرهای داغ:
سردار سیدموسی حسینی گفت: در نبرد غزه، راهبرد رژیم صهیونیستی خالی کردن نوار غزه از جمعیت بود اما امروز بر ویرانه‌های غزه ندای ایمان و آوای قرآن بلند است.
کد خبر: ۹۵۹۰۴۵۳
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸

بر ویرانه‌های غزه ندای ایمان و آوای قرآن بلند است / استقامت و امید رمز پیروزی این ملت مظلوم است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سردار سیدموسی حسینی؛ جانشین فرمانده سپاه نینوا در مراسم تکریم و معارفه جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه رامیان با اشاره به مسئله فلسطین و قدس شریف گفت: فلسطین در مکتب امامین انقلاب دارای چند کلیدواژه و مفهوم برجسته است و اعلام روز قدس، واژه قدس شریف، فلسطین ، و جمله فلسطین پاره تن جهان اسلام است لذا ارتباط روز قدس با مولفه هویتی برای ما شناخته می‌شود.

وی افزود : اولین بخش، هویت ملی و امنیت ملی کشور ما است. چون رژیم صهیونیستی خود را در تقابل و تعارض با آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌بیند و اقدامات متعددی هم داشتند و دومین بخش، هویت امتی است. امام از دو بستر برای برجسته‌سازی مسئله فلسطین بهره گرفتند.

جانشین سپاه نینوا ضمن اشاره به دو بستر برجسته سازی فلسطین بیان داشت : اولین بستر، در ماه مبارک رمضان و اعلام روز جهانی قدس و دیگری در برگزاری مراسم حج و اعلام آیین برائت از مشرکین و انزجار از صهیونیستها و در واقع بسط و گسترش روز قدس در سطح امت اسلامی است.

سردار حسینی خاطر نشان کرد : سومین بخش، هویت جهانی و تمدنی ، و بین‌المللی است. رسانه‌های ما چقدر باید تلاش می‌کردند تا آرمان‌های اسلامی و فلسطین جهانی شود اما امروز موج اسلام‌خواهی به راه افتاده است و می‌توانیم بگوییم که غزه نه تنها دغدغه جهان اسلام، بلکه مسئله جهان است و تبدیل به مطالبه‌ای جهانی شده است.

وی گفت: در جنگ غزه، چهره بدون نقاب و بدون روتوش رژیم صهیونیستی با انجام جنایت‌های وحشیانه و ضد بشری نمایان شد و سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری به دلیل انفعال و سکوت خود باید از شرمندگی بمیرند.

سردار حسینی پایان اظهار داشت : در نبرد غزه، راهبرد رژیم صهیونیستی خالی کردن نوار غزه از جمعیت بود اما امروز بر ویرانه‌های غزه ندای ایمان و آوای قرآن بلند است ، استقامت و امید رمز پیروزی این ملت مظلوم است که جهان اسلام و مردم آزادیخواه در دنیا به یاری آنها آمده اند و و به فضل الهی پیروزی نصیب آنها خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار