خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه عملیات جهادی حضرت معصومه (س) از برپایی اردوهای جهادی نوروزی این قرارگاه با حضور ۱۰۰ جهادگر در شهرستان جعفرآباد و بخش نیزار سلفچگان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۳۷۸
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حمیدرضا طلوعی صبح امروز در گفت‌وگویی خبری با اشاره به ادامه فعالیت جهادگران قرارگاه عملیات جهادی حضرت معصومه(س) قم در ایام نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: نخستین مرحله از اردوهای جهادی این قرارگاه در سال ۱۴۰۳ همزمان با نوروز از ۴ فروردین‌ماه آغاز شد و تا دهم فروردین ادامه داشت.

مسئول قرارگاه عملیات جهادی حضرت معصومه (س) قم مطرح کرد: این مرحله از اردوهای جهادی با حضور ۱۰۰ جهادگر در ۴ روستای شهرستان جعفرآباد و ۴ روستای بخش نیزار سلفچگان برپا شده است.

وی در خصوص اقدامات گروه‌های جهادی قمی در این مناطق، گفت: جهادگران قرارگاه حضرت معصومه(س) در عرصه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی، آموزشی، عمرانی و خدماتی همچون آرایشگری مشغول به فعالیت و خدمت‌گزاری بودند.

طلوعی خاطر نشان کرد: تعمیر و مرمت منازل خانواده‌های کم برخوردار و احداث سرویس بهداشتی و حمام برای این منازل، از جمله اهم فعالیت‌های گروه‌های جهادی در زمینه عمرانی و ساختمانی بوده است.

مسئول قرارگاه عملیات جهادی حضرت معصومه(س) اضافه کرد: همچنین گروه‌های جهادی بانوان ضمن برگزاری کلاس‌های معرفتی و آموزشی قرآن کریم برای کودکان و نوجوانان، مدرسه حوا در روستای علی آباد بخش نیزار را نیز رنگ آمیزی و شاداب سازی کردند.

وی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: به دلیل روزه‌دار بودن جهادگران، اعزام به روستاهای مناطق هدف هر روز پس از اقامه نماز ظهر و عصر صورت گرفت و گروه‌های جهادی افطار را در کنار اهالی روستاها بودند و پس از انجام خدمات و اجرای برنامه‌های خود، به منزل‌شان باز می‌گشتند.

پایان پیام/

ارسال نظرات