مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲ هزارو ۷۹۶ خانوار شهری و روستایی با جمعیتی بیش از ۱۰ هزارو ۸۸۱ نفر از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.
کد خبر: ۹۵۹۰۳۵۳
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در دیدار با مدیرعامل و هیات مدیره شرکت گاز که در محل دفتر استاندار ایلام برگزار شد، گفت: در سایه تلاش‌های جهادی مدیریت و کارکنان گاز استان تمامی مناطق شهری و روستایی ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و هم اکنون این استان از لحاظ سرانه گازرسانی در ردیف استان‌های سبز کشور قرار گرفته است.

وی افزود: دعای خیر ساکنین مناطق صعب‌العبور و محرومی که شما خانه‌هایشان را گرم کرده‌اید، بهترین هدیه و پاداش در برابر زحمات شما است، در سال‌های گذشته کار گازرسانی به مناطق مختلف استان شروع شد که در سایه تلاش‌های جهادی کارکنان شرکت گاز استان و در دولت سیزدهم خوشبختانه کار گازرسانی به مناطق مختلف استان به پایان رسید.

استاندار ایلام ادامه داد: انتظار می‌رود روستاهایی که فاقد قابلیت گازرسانی هستند، در آینده نیز در دستور کار قرار گیرند، شرکت گاز استان در طول ۲ سال گذشته تاکنون علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود در امور فرهنگی، مذهبی، مسئولیت‌های اجتماعی و غیره خوب درخشیده که قابل تقدیر و قدردانی است.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان علاوه بر وظایف محوله، در برگزاری یادواره‌های شهدا، مناسبت‌های مذهبی و اربعین و به‌خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با در اختیار گذاشتن بیش از ۴۰ دستگاه خودرو و امکانات کامپیوتری و منابع انسانی در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استانی تلاش‌های قابل تقدیری داشته است.

در ادامه محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون یک شهر و ۶۴ روستا در اقصی نقاط استان ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی افزود: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲ هزارو ۷۹۶ خانوار شهری و روستایی با جمعیتی بیش از ۱۰ هزارو ۸۸۱ نفر از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند، از این تعداد ۳ هزارو ۷۸۰ نفر جمعیت شهری و ۷ هزارو ۱۱ نفر جمعیت روستایی بوده که از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و بیش از ۹۹/۸ جامعه روستای دارای قابلیت گازرسانی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، ادامه داد: از ۶۳۷ روستای استان هم اکنون ۵۸۱ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و مابقی فاقد توجیه گازرسانی هستند.

کشاورز با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در زمینه گازرسانی توجه ویژه‌ای به روستاهای کمتر برخوردار و صعب‌العبور استان شده است، خاطرنشان کرد: با تلاش‌های انجام شده تمامی مناطق شهری و روستاهای دارای قابلیت گازرسانی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و هم‌اکنون این استان در زمینه توسعه گازرسانی در ردیف استان‌های سبز کشور قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه گازرسانی به مناطق کمتر توسعه یافته و صعب‌العبور نشانه ایجاد عدالت در توزیع امکانات است و با شعارهای دولت مردمی همخوانی دارد، بیان کرد: گازرسانی به مناطق محروم از مولفه‌های اصلی توسعه پایدار است که خوشبختانه شرکت گاز استان در گازرسانی به مناطق مختلف استان موفق بوده است.

کشاورز افزود: به منظور محرومیت‌زدایی از مناطق کمتر توسعه‌یافته روستایی استان و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق و همچنین خدمات‌دهی به صنایع موجود و توسعه و گسترش صنایع جدید در راستای ایجاد اشتغال پایدار، اقدامات قابل قبولی در حوزه گازرسانی توسط این شرکت انجام شده است.

 

ارسال نظرات