مدیرعامل شرکت گاز ایلام از افتتاح و کلنگ زنی ۲۵ طرح و پروژه عمرانی و گازرسانی در دهه فجر خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۱ طرح عمرانی و گازرسانی افتتاح و ۴ طرح دیگر نیز کلنگ‌‌زنی خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۹۴
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز ایلام،  گفت: در دهه مبارک فجر، ۲۱ طرح و پروژه عمرانی و گازرسانی افتتاح و ۴ طرح دیگر نیز کلنگ‌زنی خواهد شد. 

 

وی افزود: اجرای مجموعه خط انتقال، خط تغذیه و ایستگاه تقلیل فشار CGS دوم شهرستان‌های سیروان و چرداول، افتتاح گازرسانی به ۱۲ روستا در شهرستان‌های هلیلان و مهران و ایوان، افتتاح ساختمان اداری ناحیه دهلران و سیروان، افتتاح گازرسانی به ۶ صنایع تولیدی در سطح استان در دهه‌فجر امسال با حضور مسئولان استانی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

 

مدیرعامل شرکت گاز ایلام، ادامه داد: از این تعداد ۱۰ روستا در زردلان سردسیر هلیلان، یک روستا در مهران و یک روستا در ایوان است که برای گازرسانی به این روستاها بیش از ۷۳ کیلومتر شبکه توزیع اجرا و مبلغ ۳۶۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

 

کشاورز خاطرنشان کرد: این روستاها شامل گلدره، میدر علیا، میدر سفلی، چال‌خشک علیا، چاله‌خشک سفلی، باغ، چنارآباد، پاتخت، سیرکانه و شاران در زردلان سردسیر هلیلان، سرتنگ زعفرانی مهران و روستای روان در ایوان هستند که توسط مسئولان استانی در دهه‌فجر افتتاح خواهند شد.

 

مدیرعامل شرکت گاز ایلام به طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی قابل کلنگ‌زنی در دهه فجر امسال اشاره کرد و اضافه داد: این طرح‌ها شامل اجرای مجموعه خط انتقال، خط تغذیه و ایستگاه تقلیل فشار CGS دوم شهرستان ایلام، توسعه پایدار زیرساخت‌های گازرسانی روستاهای شهرستان چوار، توسعه زیرساخت‌های گازرسانی به شهرستان‌های ایلام و بدره شامل ایستگاه و لوپ کردن شبکه و احداث ساختمان اداری گاز ناحیه ایوان است که در دهه فجر امسال نیز توسط مسئولان استانی کلنگ‌زنی خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: برای اجرای ۴ طرح و پروژه عمرانی که در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی می شوند، مبلغ ۱۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز هزینه خواهد شد.

 

کشاورز یادآور شد: برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و گازرسانی افتتاحی ۷۰۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، و برای اجرای مجموعه خط انتقال، خط تغذیه و ایستگاه تقلیل فشار CGS دوم شهرستان‌های سیروان و چرداول ۲ کیلومتر خط انتقال، یک ایستگاه نصب و راه‌اندازی و ۵ هزار متر مکعب خاک‌برداری انجام که برای اجرای این پروژه ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 

وی بیان داشت: ساختمان اداری گاز ناحیه دهلران و سیروان با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال در این ایام افتتاح خواهند شد، در این ایام ۶ صنایع تولیدی و صنعتی شامل ذرت خشک‌کنی همت‌آفرینان فردا دهلران، شرکت آسفالت راه و باند ماندگار غرب دهلران، شرکت ربیع سفال آبدانان، شرکت آجر کسری آبدانان، شرکت رهکوش ایلام و کارخانه آسفالت بازیار مهران با اعتبار ۱۱۸ میلیارد ریال و با اجرای ۸ هزارو ۹۲۴ متر شبکه توزیع و ۶ ایستگاه تقلیل فشار نیز افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار