شاهرود_امام جمعه شاهرود گفت: شعار سال باید حاکم بر همه طرح‌ها و برنامه‌ها باشد و نه در قالب حرف بماند و باید راهکار‌های عملیاتی در این مجمع و کارگروه‌ها در مشارکت مردم داده شود.
کد خبر: ۹۵۹۰۳۰۹
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲

شعار سال باید حاکم بر تمام برنامه‌ها و فعالیت‌ها باشدبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در محفل انس و مودت فرهیختگان، موثرین و اقشار تخصصی بسیج شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات مجتمع میلاد نور با تشکر از زحمات انجام شده در مجمع بسیج و کارگروه ها، اظهار کرد: اولین موضوع در برنامه‌های سال، توجه و تحقق شعار سال که توسط رهبری انقلاب تعیین شده است می‌باشد.
وی افزود: مشکل کشور اقتصاد و راه حل آن تولید است که رهبری انقلاب سالهاست بر این موضوع تاکید دارند.
امام جمعه شاهرود خاطر نشان کرد: در حوزه اقتصاد، فرهنگ، سیاست و خدمات رهبری انقلاب دل به مردم بسته است و البته این بدان معنا نیست که از دولت نخواهند.
وی با تاکید بر اینکه شعار سال باید تبیین و گفتمان سازی شود و راه‌های مشارکت مردم احصا گردد، گفت: در اولویت بندی شعار سال باید اولویت‌های شهر در نظر گرفته شود که یکی از موضوعات مهم آب برای شهرستان است که باید پیگیری و اقدام عملی در تحقق این امر توسط حاکمیت در تولید آب انجام و حداقل فرهنگ سازی و درست استفاده کردن از آب باید مورد توجه قرار گیرد.
امینی به ظرفیت فاضلاب شهر شاهرود نیز اشاره کرد و افزود: این طرح ۱۵ سال مانده است و برای تحقق این امر باید مشارکت مردم باشد و این طرح خوبی است که باید در مجمع بسیج پیگیری شود.
وی به بحث جمعیت و جوانی جمعیت و سبک زندگی و... که می‌توان در مجمع بسیج شهرستان پیگیری شود توجه داد و گفت: شعار سال باید حاکم بر همه طرح‌ها و برنامه‌ها باشد و نه در قالب حرف بماند و باید راهکار‌های عملیاتی در این مجمع و کارگروه‌ها در مشارکت مردم داده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها