خبرهای داغ:
سردار سیدموسی حسینی گفت: قدس مسئله اول جهان اسلام بوده و امروز به یک مسئله جهانی در سطح بین المللی تبدیل شده است در کنار مردم فلسطین بودن نیاز به مسلمان بودن و کیش و آیین داشتن نیست.
کد خبر: ۹۵۸۹۸۸۸
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶

ندای  ایمان  و صدای قرآن بر ویرانه های غزه بلند است که نشان از استقامت و پایداری و رمز پیروزی  مردم مظلوم غزه است / عملیات طوفان الاقصی ، طوفانی ر در دل احرار جهان است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرتیپ دوم پاسدار سید موسی حسینی ؛ جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان گالیکش گفت : از حضور پرشور و بی بدیل همه شما مردم روزه دار تشکر میکنم .

سردار حسینی ادامه داد : مردم ایران اسلامی بی بدیل، بی نظیر و دشمن شناس هستند و همواره در لحظات تاریخی و حساس به میدان می آیند و جبهه اسلام را با حضور خود در عرصه های مختلف پشتیبانی کرده و تحکیم می بخشند از این جهت است که ملت های مسلمان در وضعیتها و مناسبت های مختلف چشم به ایران دوخته اند، و این عظمت مردم ما را نشان می دهد

جانشین سپاه نینوا ضمن اشاره به حضور پرشور و کم نظیر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت : این حضور در صحنه و حماسه آفرینی مردم موجب ناامیدی دشمنان و انسجام و قوت قلب فرزندان فلسطین در نبرد با دشمن صهیونیستی است که شکوه این روز را نشان می دهد.

این مقام مسئول اظهار کرد : قدس مسئله اول جهان اسلام بوده و امروز به یک مسئله جهانی در سطح بین المللی تبدیل شده است در کنار مردم فلسطین بودن نیاز به مسلمان بودن و کیش و آیین داشتن نیست کافیست انسان بود و وجدان پاک داشت.

سردار حسینی افزود : عملیات طوفان الاقصی ، طوفانی را در دل احراز جهان ایجاد کرد که روز جهانی قدس بعنوان یک رسانه می تواند فریاد آزادیخواهی و مظلومیت مردم مظلوم غزه باشد چراکه شکست صهیونیست ها در این عملیات خط بطلانی بر فرضیه شکست ناپذیر بودن ارتش پوشالی اسرائیل بود.

جانشین فرمانده سپاه نینوا بیان داشت:ندای ایمان و صدای قرآن بر ویرانه های غزه بلند است که نشان از استقامت و پایداری و رمز پیروزی مردم مظلوم غزه است . امروز بعد از گذشت ماهها از شروع عملیات طوفان الاقصی ، رژیم صهیونیستی به هیچ یک اهداف خود نرسیده است و بواقع این همان شکست ترمیم ناپذیری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار