شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال وبختیاری در پیامی از حضور بی نظیر و تحسین برانگیز مردم در راهپیمایی روزجهانی قدس کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۸۲۰
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال وبختیاری ویژه روزجهانی قدس،  را با هم مطالعه کنیم...

«بسم الله الرحمن الرحیم»

پیام تقدیر و تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از حضور بی نظیر و تحسین برانگیز مردم در راهپیمایی روزجهانی قدس

  باردیگر به درگاه خداوند قادر متعال، به خاطر داشتن مردمی با بصیر، ظلم ستیز و همیشه در صحنه سجده شکر بر زمین می‌سائیم ، که علی رغم جنگ ترکیبی ـ رسانه‌ای و تمامی تهدیدها، تحریم های ظالمانه ، مشکلات اقتصادی و معیشتی تحمیلی استکبار جهانی' با خلق حماسۀ عظیم وحدت و انسجام ملی و حضور پر شور و با شکوه تر از گذشته ، در مراسم روز جهانی قدس که نشان از بصیرت و آگاهی مردم غیور استان چهارمحال و بختیاری است ، لرزه بر اندام متزلزل استکبار جهانی و رژیم منقور صهیونیستی و ایادی و مزدورانش انداخته و با حضور و خیزش مثال زدنی خود تمامی سازه های تخیلی آنها را  فرویختند.

این حضور ماندگار بی نظیر و تاریخی مردم  روزه دار شهرکرد و سایر نقاط استان چهارمحال و بختیاری حول محور جبهه یک پارچه مقاومت و حمایت قاطع از نخستین قبله‌گاه مسلمانان جهان، مسجد الاقصی و قدس شریف  و مردم مقتدر و مظلوم غزه در راهپیمایی روز جهانی قدس، درخور سپاس ، و تقدیر و تحسین فراوان است.

امروز مردم فهیم استان ،حضوری پرشورتر و متفاوت‌تر از همیشه، از خود به نمایش گذاشتندکه، سیلی محکمی شد بر چهرۀ پلید رژیم کودک‌کش صهیونیستی و استکبار جهانی .

امروز لنز دوربین‌ها ، صحنه‌هایی ماندگار و دیدنی از خروش عظیم اراده‌ها و خیزش امواج احساسات پاک معنوی ، در حمایت از غزه قهرمان و فریاد خشم علیه تجاوز و تعدی اشغالگران صهیونیستی در منطقه را در دل تاریخ ثبت و ضبط کرده و به نمایش گذاشتند و حضور معنوی، با نشاط و لحظه شناسانه مردم ، برگ زرین دیگری در دفتر قطور خاطرات و افتخارات مردم رشید استان ثبت و ضبط گردید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ، برخود لازم میداند از تک تک افتخار آفرینان و خلق کنندگان این حماسه عظیم تقدیر و تشکر نماید . هرچند قدردانی و تشکر تنها واژه‌ای بسیار کوچک است در برابر خیزش عظیم اراده‌های پولادین خلل ناپذیر و اقیانوس متلاطم احساسات پاک انسانی و خروش کوبندۀ مردم در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس است که با لبیک به پیام تاریخی حضرت امام خمینی  «رحمت الله علیه» و ندای حق‌طلبی مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، در راهپیمایی روز جهانی قدس، حضوری آگاهانه و انقلابی یافتند. ضمن شکر گزاری از نعمت گرانسگ بصیرت مردم ،  از درگاه حضرت باریتعالی، عزت و سربلندی این ملت را مسئلت می نماییم. 

 و السلام علی من اتبع الهدی 

                                                                                                                                                                                                            شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات
آخرین اخبار