مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل،گفت: قدس پیروز خواهد شد و مسجدالقصی که قبله اول مسلمین جهان بود آزاد خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۸۹۶۷۹
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛حجت‌الاسلام عینعلی علی پور افزود:  قدس پیروز خواهد شد و مسجدالاقصی که قبله اول مسلمین جهان بود آزاد خواهد شد و اما در این امتحان بزرگ الهی که برای کل امت هاست چه امتی نمره قبولی کسب می کند وچه امتی مردود ورفوزه  می شود.

وی ادامه داد: امتحانات الهی گاهی جنبه فردی دارد و گاهی جنبه عمومی و در واقع امت ها امتحان می شوند و هر امتی که ادعای مسلمانی دارد امتحانش سخت تر است.

این مقام مسئول ادامه داد: در روز قیامت از دولت مردان کشورهای مختلف و مردم کشورهای مختلف سوال می شود که فلسطین مظلوم بود و مورد ظلم مستکبرین عالم قرار گرفت آیا ملت شما و مردم شما کاری برای آزادی فلسطین از چنگال صهیونیست و آمریکا انجام دادید.

 مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل،گفت: در واقع مساله فلسطین که مساله اول دنیای اسلام هم هست قطعا از دولت مردان  امت ها و مردم  آنها سوال خواهد شد که آیا اقدامات مستکبرین را محکوم کردید، آنها را در تنگنا قرار دادید و این یکی از سخت ترین امتحانات الهی است که امت ها راجع به فلسطین باید جوابگو باشند.

حجت الاسلام علی پور؛ ادامه داد:  حق پیروز است ولو کشورهای ملحد و کافر و مستکبر بدشان بیاید و به امید روزی که همه مسلمین عالم بتوانند با آسودگی در مسجدالاقصی نماز بخوانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار