خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سید محمود حسینی گفت: هرچه راهپیمایی روز قدس امسال با شکوه‌تر باشد، به معنای حمایت بیشتر از ملت مظلوم فلسطین است و پیام رساتری به اسرائیل داده می‌شود که غصب، تجاوز و آدم‌کشی پایانش شکست خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۱۸
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹

افکار عمومی جهان امروز نفرت ویژه ای از صهیونیست ها دارند/مساله فلسطین محدود به دنیای عرب نیست

سرهنگ پاسدار سید محمود حسینی فرمانده سپاه شهرستان مینودشت در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آستانه روز جهانی قدس گفت :روز جهانی قدس، آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان است. در شرایطی که صهیونیزم بین‌المللی تلاش می‌کرد مسئله فلسطین و قدس را محدود به دنیای عرب کند، مسئله آزادی قدس از اولویت‌های سیاست خارجی امام‌خمینی بوده که همواره درباره آن موضع صریح داشت.

 حسینی تصریح کرد : افکار عمومی جهان امروز نفرت ویژه ای از صهیونیست ها دارند و همدردی بیشتری را با مردم فلسطین دارند. جا دارد که در این شرایط حساس سال جاری ایران اسلامی که مبدع روز جهانی قدس بوده است

فرمانده سپاه مینودشت در ادامه اظهار داشت: هرچه راهپیمایی روز قدس امسال با شکوه‌تر باشد، به معنای حمایت بیشتر از ملت مظلوم فلسطین است. و به این معناست که پیام رساتری به رژیم غاصب صهیونیستی داده می‌شود که غصب، تجاوز و آدم‌کشی پایانش شکست خواهد بود، و این رژیم پیروز نخواهد شد. ملت مسلمان فلسطین در نهایت پیروز این میدان نبرد چند ساله خواهد بود، و معنای دیگر آن این است که ملت مسلمان و انقلابی ایران همواره پشت سر مظلوم، و به ویژه پشت سر مردم مظلوم فلسطین بوده، و خواهد بود و امیدواریم به زودی شاهد پیروزی این ملت در برابر متجاوزین و غاصبین باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار