خبرهای داغ:
حجت الاسلام اسحاق احمدی گفت: در واقع امام خمینی (ره) علیه با نامگذاری جمعه ی آخر ماه مبارک رمضان به نام قدس لشکری واحد از مسلمانان و آزادگان را به گستردگی و جغرافیای جهان در برابر صهیونیستی ها سامان داد.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۰۴
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲

روز قدس نقطه تمرکز مسلمانان برای همبستگی است

حجت الاسلام اسحاق احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندر گز در مصاحبه با خبرگزاری بسیج به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس یادگار گران سنگ امام خمینی رضوان الله تعالي علیه و میراث گرانبهای ایشان برای همه ی مسلمانان بلکه همه ي آزادمردان و آزادگان جهان است.

وی افزود: روز بزرگی که نمیتوانست جز از شخصیتی فقیه و عارف و فیلسوفی حکیم و نواندیشی چون حضرت امام رضوان الله تعالی علیه پی ریزی گردد. روزی که اصل و ریشه اش عرشی و قدسی است و از ايام الله است.

احمدی اظهار داشت: توجه به چیستی و چرایی این روز بزرگ و نگاه ماهوی به آن خود گویای ابعاد گسترده و پیش برنده ی آن در مبارزه با صهیونیست غاصب و ایادی آن است. روز قدس محور اندیشه‌ای و بروز عملي از فهم مشترک همه مسلمانان و آزادمردان جهان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرگز تصریح کرد: از یک منظر روز قدس پراکندگی را جمع و کثرت را به وحدت تبدیل میکند. روز قدس همان نقطه متمرکز و کانونی است که همه مسلمانان برای در کنار هم بودن و فشار حداکثری بر صهيونيست زیاده خواه و خونخوار بدان نیاز داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در واقع امام خمینی رضوان الله تعالی علیه با نامگذاری جمعه ی آخر ماه مبارک رمضان به نام قدس لشکری واحد از مسلمانان و آزادگان را به گستردگی و جغرافیای جهان در برابر صهیونیستی ها سامان داد.

احمدی عنوان کرد: به عبارت دیگر روز قدس پهنه ی جغرافیایی و انسانی و معنوی فلسطین را جهانی کرد و مرزهای آن را تا اقصی نقاط جهان گسترش داد و انشاالله این روز عرشی و قدسی تا نابودی رژیم منحوس صهیونیستی ادامه خواهد داشت و به فضل خدا و به زودی همه مسلمانان در بیت المقدس نماز خواهند خواند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار