خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم پور گفت: روز قدس، روز خیزش مسلمانان در حمایت از مظلومان جهان و یادگار حضرت امام (ره) برای زنده‌نگهداشتن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم‌ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار است.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۰۹
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸

روز قدس محور وحدت میلیاردها مسلمان است/جنایات رژیم صهیونیستی دل هر انسانی را به درد می آورد

سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم پور در مصاحبه با خبرگزاری بسیج بمناسبت روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس این یادگار مبتکرانه و هوشمندانه امام راحل و عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی به عنوان محور وحدت میلیاردها مسلمان، خیزش‌های مردمی و بیداری ملت ها در سراسر جهان علیه رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی را به همراه داشته به‌گونه‌ای که این رژیم را به وحشت انداخته و نابودی خود را لحظه شماری می‌کند.

فرمانده سپاه کلاله افزود: جنایات این روزهای رژیم کودکش صهیونیستی که دل هر انسانی را به درد می‌آورد علاوه بر اینکه هویت واقعی سردمداران کفر و مستکبران عالم و حامیان این رژیم را به خوبی نشان می‌دهد، رسوایی و برخورد دوگانه مجامع حقوق بشرجهانی حامی ملت‌ها را بیش از پیش فریاد می‌زند.

قاسم پور بیان داشت:جنایت حمله موشکی به ساختمان کنسولگری ایران اسلامی در دمشق که منجر به شهادت جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت شد این رژیم جعلی را نه تنها از غرق شدن در باتلاق کنونی در غزه نجات نخواهد داد بلکه با این اقدام احمقانه نابودی محتوم خود را شتاب خواهد بخشید.

وی تاکید کرد : ملت بزرگ و بصیر کلاله همپای آزادی‌خواهان عالم با حضور پرشور و منسجم در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با مردم مظلوم فلسطین میثاق‌نامه همدلی امضا کرده و نفرت و انزجارشان را از رژیم جلاد و خونخوار صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار