روابط عمومی سپاه استان قم، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شهر مقدس قم میزبان شهید «محسن صداقت» یکی از شهدای حمله تروریستی کنسولگری ایران در سوریه خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۸۸۹۸۶
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲

به گزاری خبرگزاری بسیج از قم، روابط عمومی سپاه علی بن ابی طالب علیه السلام اعلام کرد: در حادثه تروریستی حمله به کنسولگری ایران در سوریه که منجر به شهادت سردار زاهدی و سردار حاج رحیمی و ۵ تن از یاران و همراهان شد,یکی از این شهدا شهید محسن صداقت از فرزندان و افتخار آفرینان شهر مقدس قم می باشد.
در این اطلاعیه آمده است: شهید سرهنگ دوم پاسدار محسن صداقت متولد ۱۳۶۵ بوده که در خانواده ای روحانی و مذهبی در شهر قم رشد یافته و از بسیجیان فعال و مخلص پایگاه شهید اخلاقی حوزه مقاومت شهید حصیری بوده است.این شهید عزیز متاهل بوده و از وی ۳ فرزند پسر به یادگار مانده است.
در ادامه این اطلاعیه گفته شده است: ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و فرماندهی معظم کل قوا مد ظله العالی و عموم مردم شریف و شهید پرور استان قم به ویژه خانواده بزرگوار این شهید ،پس از انتقال پیکرهای مطهر این شهدای عزیز به خاک کشورمان،زمان مراسم تشییع و تدفین این شهید سعید به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار