خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه گتوند :

شهدا ارزشمندترین سرمایه خود را در طبق اخلاص گذاشتند

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج گتوند گفت: شهدا ارزشمندترین سرمایه خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و در راه  پیروزی حق علیه باطل و انقلاب اسلامی نثار کردند.
کد خبر: ۹۵۸۸۶۸۳
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰


محمود عسکری در گفتگو با خبرنگار بسیج درباره ی یادواره عملیات رمضان در مسجد سیدالشهدا ترکالکی اظهار کرد: شهدا ارزشمندترین سرمایه خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و در راه پیروزی حق علیه باطل و انقلاب اسلامی نثار کردند.


حجت الاسلام محمود عسکری با تاکید بر اینکه امروز وظیفه سنگینی در قبال شهدا بر دوش مسئولان است، خاطرنشان کرد: ما هرچه داریم به برکت و مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های آن‌ها بوده و وظیفه همه انتقال این رشادت و از خود گذشتگی شهدا در جامعه به مردم و نسل جوان است.


او بیان کرد: جنگ هشت ساله دفاع مقدس تنها جنگی بود که ایران حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن واگذار نکرد و این در سایه رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران جانبازان محقق شد.

عسکری در ادامه تصریح کرد: امروز دشمن با جنگ نرم و رسانه‌ای و ترکیبی به میدان آمده است و همه ما مسئولان وظیفه سنگین و خطیری بر دوش داریم و این جنگ بر خلاف جنگ سخت و تن به تن خیلی پیچیده و خطرناک است و برای مقابله با این نوع جنگ باید بصیرت و آگاهی لازم را داشته باشیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار