خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه شاهرود با بیان اینکه دشمن در جنگ رسانه‌ای موفقیت‌های نظام را شکست جلوه می‌دهد، گفت: مسئولان باید در کنار برگزاری نشست‌ها، گفتمان‌سازی در راستای تبیین این حادثه تاریخی برای نسل جدید را در دستور کار داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۸۸۳۲۲
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹

تبیین حادثه ۱۲ فروردین برای نسل جدید/تلاش دشمنان در جنگ رسانه‌ای برای شکست جلوه دادن موفقیت‌هابه گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلای پیامبر اعظم (ص) این شهر به فرارسیدن شب‌های قدر اشاره کرد و افزود: ماه رمضان فرصت مغتنمی برای استغفار و اجابت دعا‌ها است، اما سه شب قدر به ویژه شب بیست و سوم بیشتر مورد تاکید است.
امام جمعه شاهرود در ادامه به تحقق شعار سال و الزامات آن نیز توجه داد و گفت: یکی از مهمترین الزامات آن مشارکت مردم در قالب شرکت‌های تعاونی در راستای جهش تولید است.
وی با بیان اینکه اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، خصوصی‌سازی و تسهیل‌گری نیز در جهش تولید کارساز است، ابراز کرد: مشارکت مردم در بورس یکی دیگر از راه‌‍‌های تحقق شعار سال است، اما باید این مشارکت با قاعده و قانون باشد تا عده‌ای نتوانند سرمایه‌های مردم را به باد دهند.
امینی با بیان اینکه خرید تولیدات داخلی بخشی دیگر از مشارکت مردم در این امر است، اظهار کرد: خرید محصولات داخلی با وجود اینکه کیفیت پایین‌تری از کالا‌های خارجی داشته باشد، موجب رشد تولید در کشور می‌شود.
امام جمعه شاهرود در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ رسانه‌ای دشمنان اشاره کرد و گفت: مردم هر مطلبی را گوش ندهند و از انتشار و باور آن پرهیز کنند، هدف دشمنان تغییر ذهنیت، ذائقه و نظر مردم است تا به منافع خود دست یابند.
وی با بیان اینکه دشمن در جنگ رسانه‌ای موفقیت‌های نظام را شکست جلوه می‌دهد، افزود: فضای رسانه‌ای فرصت مناسبی برای ارایه گزارش خدمات است، اما از جنگی که دشمن داخلی و خارجی در این فضا طرح‌ریزی می‌کند، نباید غافل شد.
امام جمعه شاهرود به ۱۲ فروردین سالروز انتخابات اشاره و گفت: یکی از روز‌های سرنوشت‌ساز در دوران معاصر این روز است که دستاورد‌های مطلوبی از جمله تغییر نظام شاهنشاهی به نظام جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی را به همراه داشت.
تبیین حادثه ۱۲ فروردین برای نسل جدید/تلاش دشمنان در جنگ رسانه‌ای برای شکست جلوه دادن موفقیت‌هاامینی هویت بخشی به مردم و مسئولان را از دیگر دستاورد‌های این روز برشمرد و گفت: استقلال سیاسی، امنیتی و اقتصادی (نسبی) از دستاورد‌های ۱۲ فروردین برای کشور محسوب می‌شود.
امام جمعه شاهرود تاکید کرد: مسئولان باید در کنار برگزاری نشست‌ها، گفتمان‌سازی در راستای تبیین این حادثه تاریخی برای نسل جدید را در دستور کار داشته باشند.
وی به همزمانی ۱۳ فروردین روز طبیعت با سالروز شهادت امام علی (ع) اشاره کرد و افزود: امسال مردم مراقبت کنند تا حریم ماه مبارک رمضان و حضرت امیرالمومنان علی (ع) شکسته نشود که این امر آثار بدی به دنبال دارد.
امینی به فرارسیدن روز قدس در جمعه هفته آینده اشاره کرد و گفت: بیش از چهار دهه با تربیت امام خمینی (ره) حمایت از مظلومان به ویژه مردم فلسطین در روز قدس در دستور کار مردم بوده است.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه روز قدس امسال با توجه به جنایت‌های رژیم اشغالگر در غزه باید با سال‌های گذشته تفاوت داشته باشد، تصریح کرد: آن چه امروز در غزه اتفاق می‌افتد نشان از شکست رژیم کودک‌کش و حامیان آن‌ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها