خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: جشن روزه اولی ها کار بسیار با برکتی است چون دختران و پسران با دلی پاک روی به انجام تکلیف الهی آورده اند.
کد خبر: ۹۵۸۸۲۷۵
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹

حفظ عفاف و ارتباط محرم و نامحرم همانند جامعه در فضای مجازی نیز رعایت شود / دعای برای گشایش کار مردم مظلوم غزه امروز یکی از تکالیف روزه داران است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس در برنامه جشن روزه اولی های دهستان آق آباد گفت : جشن روزه اولی ها کار بسیار با برکتی است چون دختران و پسران با دلی پاک روی به انجام تکلیف الهی آورده اند.

وی افزود : دختران و پسران ما یکی از مواردی که باید از این به بعد دقت داشته باشند رعایت حجاب و رابطه محرم و نامحرم است.ارتباط با نامحرم امروز نه تنها در اجتماع بلکه در فضای مجازی هم وجود دارد که تکلیفی بر دوش ما است که عفت و پاکی خودمان را در فضای جامعه و فضای مجازی حفظ کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: نسل شما روزه اولی های مومنه و مومن ما باید خوب درس بخوانند و به پدر و مادر نیکی کنند تا بتوانند در آینده با موفقیتی که در رشد علمی کسب می کنند گره کار مسلمین را برطرف نمایند.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی در پایان خاطرنشان کرد: امروز کودکان بی پناه و مظلوم غزه که با گرسنگی و ظلم دشمنان اسلام روبرو هستند نیازمند دعای روزه اولی ها هستند و این هم تکلیفی برای ما است با دلهای پاک برای پیروزی فلسطین و نابودی اسراییل دعا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها