خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۸۸۰۱۳
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در آیین تجلیل از عوامل اجرایی کنگره ۲۴ هزار شهید خوزستان گفت: صمیمانه از تمام دست اندرکاران این کنگره تشکر می شود اگرچه تمام این اقدامات اگر نگاه شهدا نبود، صورت نمی‌پذیرفت.

 

او با تاریخی عنوان کردن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان، افزود: به صورت ویژه از مقام معظم رهبری تشکر می شود که محضر ایشان مشرف شدیم و بیانات رهبر انقلاب کلید هایی است که باید ساعت ها روی آنها کار شود و بررسی شوند.

 

سرتیپ شاهوار پور بیان کرد: پشتیبانی های کار به لحاظ معنوی بسیار قوی بود و هر زمان از نماینده ولی فقیه در خوزستان درخواست ملاقات می‌شد وی نیز بلافاصله جلسه تشکیل می داد.

 

او به پشتیبانی مقامات دولتی و مسئولان استانداری نیز اشاره کرد و اظهار داشت: صنایع و شرکت ها و مجموعه نیروهای مسلح که همواره پای کار بودند برای ما پشتوانه بودند.

 

سردار سرتیپ شاهوار پور می‌گوید: در شهرستان ها نیز موج سنگینی از برگزاری یادواره ها ایجاد شد که جا دارد از تمامی گروه‌های فعال در برگزاری آنها تشکر شود.

 

او همچنین یادآور شد: فضایی در سطح استان به صورت همه جانبه ایجاد شد و نصب تابلو در شهرها و زیر ساخت های کنگره ایجاد شد تا در نهایت کنگره ای در شأن ملی برگزاری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها