خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار مهدی اصحابی گفت: نهضت کمک مومنانه در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و به منظور کمک به فقرا و نیازمندان همزمان با سراسر کشور در این شهرستان انجام شده و همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۸۷۴۷۱
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به مناسبت آغاز بهار طبیعت و بهار قرآن در کردکوی

سرهنگ پاسدار مهدی اصحابی فرمانده سپاه کردکوی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت : به مناسبت آغاز سال جدید و ماه مبارک رمضان به همت گروه های جهادی پایگاه های تابعه حوزه های ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی ، مراکز نیکوکاری و مردمی و به یاری خیرین بزرگوار ۱۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۵۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان بین خانواده های نیازمند شهرستان کردکوی توزیع شد.

وی افزود: این بسته ها در قالب پویش سفره مهربانی تهیه و در قالب دو بسته معیشتی عیدانه و ماه مبارک رمضان با حفظ شان و منزلت خانواده ها توزیع شد.

فرمانده سپاه کردکوی هدف از اجرای این طرح را همدلی ، کمک و دستگیری از نیازمندان جامعه دانست و افزود: سپاه ناحیه کردکوی در نظر دارد به صورت مستمر و به همت گروه های جهادی ، خیرین و نیکوکاران حمایت‌های معیشتی خود را از خانواده‌های نیازمند داشته باشد تا بتوان با اجرای این رزمایش‌ها گرهی از مشکلات اقتصادی اقشار آسیب پذیر باز شود.

وی با اشاره به اینکه با توزیع بسته‌های معیشتی بخشی از نیاز اقتصادی افراد کم برخوردار برطرف می‌شود ، تصریح کرد: نهضت کمک مومنانه در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و به منظور کمک به فقرا و نیازمندان همزمان با سراسر کشور در این شهرستان انجام شده و همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها