خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا دیلم گفت: اینک که خدواند متعال ، فرصتی عارفانه به ما عنايت فرمود تا فرصت بندگی و عبادت را بیابیم با همه وجود شکر به درگاهش می‌کنیم و جبین مذلت خویش را به خاک درش می ساییم.
کد خبر: ۹۵۸۷۳۲۱
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷

ماه مبارک رمضان فرصتی عارفانه و عاشقانه برای همه ماست که برکت و فضیلت بسیار دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین علیرضا دیلم، مسئول عقیدتی سیاسی دانشگاه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و عضو هیأت امنای هیات رزمندگان اسلام - گلستانی های مقیم تهران به مناسبت ماه مبارک رمضان پیامی را صادر کرد:

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ »
[ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ ] ﻣﺎﻩ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﻛﻪ ﻗﺮﺁﻥ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻧﺎﺯﻝ ﺷﺪﻩ ، ﻗﺮﺁﻧﻲ ﻛﻪ ﺳﺮﺍﺳﺮﺵ ﻫﺪﺍﻳﺘﮕﺮ ﻣﺮﺩم ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﺍﺭﺍﻱ ﺩﻟﺎﻳﻠﻲ ﺭﻭﺷﻦ ﻭ ﺁﺷﻜﺎﺭ ﺍﺯ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻣﻰ ﺑﺎﺷﺪ ، ﻭ ﻣﺎﻳﻪ ﺟﺪﺍﻳﻲ [ ﺣﻖ ﺍﺯ ﺑﺎﻃﻞ ] ﺍﺳﺖ . (بقره ۱۸۵)

امام باقر علیه السلام فرمودند:
«برای هرچیزی بهاری است،و بهار قران،ماه مبارک رمضان است. »

اینک که خدواند متعال ، فرصتی عارفانه و عاشقانه به ما عنايت فرمود که ماه سرشار از برکت ، رحمت و فضیلت رمضان ، ماه بهار قرآن را درک کنیم و شهد شیرین شب زنده داری و سحرخیزی را بچشیم و فرصت بندگی و عبادت را بیابیم تا به درجه کمال الانقطاع برسیم و نورانیت دل ها ، پرده های تاریک شیطانی و نفسانی را کنار بزنند ،با همه وجود شکر به درگاهش می‌کنم و جبین مذلت خویش را به خاک درش می سایم.

اینجانب فرا رسیدن ماه رهایی از نفس ، ماه فصل ، فضل و نزول قرآن کریم و تقارن آن با بهار طبیعت که لباس نو به تن می کند را به تمامي دلاورمردان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و رزمندگان و افتخار آفرینان دوران دفاع مقدس وافسران خط مقدم جنگ نرم گام دوم انقلاب وهمه حافظان و حارسان این مرز و بوم و تمامی مومنین و مومنات تبریک می گویم.

امید است خداوند بزرگ مارا در سایه لطف و کرمش و دعای خیر حضرت ولی عصر ( روحی له الفداه ) ، تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی الامام خامنه‌ای ( مدظله العالی ) ثابت قدم قرار دهد.
ان شاءالله سربازی لایق وشایسته ای در این جریان ومسیر مقدس باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها