خبرهای داغ:
حجت الاسلام بخشی پور گفت: دو هزار و ۱۱۲ نفر از مسافران نوروزی در طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه خراسان جنوبی اسکان یافتند.
کد خبر: ۹۵۸۶۶۹۸
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام بخشی پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: جمع کل زائران بقاع متبرکه استان از ۲۵ اسفند تا پایان روز ۲۷ اسفند ماه در طرح آرامش بهاری ۱۸ هزار و ۲۸۰ نفر بوده که از این تعداد ۲ هزار و ۱۱۲ نفر در بقاع متبرکه استان اسکان داشته اند.

حجت الاسلام بخشی پور افزود: طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری امسال در ۴۷ بقعه متبرکه شاخص خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح ۴۷ مبلغ اعزامی از مشهد، قم و روحانیون بومی استان در ۴۷ بقعه متبرکه، حضور دارند، گفت: برپایی خیمه‌های معرفت، غرفه ویژه کودکان (نقاشی بکشید، قرآن بخوانید جایزه بگیرید)، غرفه پاسخ به مسائل شرعی و ایستگاه‌های همه واقف باشیم از جمله برنامه‌های ویژه طرح ضیافت بهاری در سال ۱۴۰۳ است.

حجت الاسلام بخشی پور با بیان اینکه در این بقاع در ماه رمضان هر روز قرائت قرآن انجام خواهد شد، افزود: با مصادف شدن ایام آرامش بهاری با ماه مبارک رمضان، این طرح از ۲۲ اسفند امسال تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

وی گفت: ۷۱۶ مکان اقامتی در قالب ۱۴۱ سوئیت و ۵۷۵ اتاق در بقاع متبرکه با ظرفیت روزانه ۴ هزار نفر در ایام نوروز پذیرای مسافران هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها