خبرهای داغ:
سومین جشنواره ملی تکریم الگوهای برتر حجاب و عفاف در ورزش بانوان استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۴۷۳
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،  سومین جشنواره ملی تکریم الگوهای برتر حجاب و عفاف در ورزش بانوان استان سمنان در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد.

در این برنامه، سردار شوقانی، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، علوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان به همراه جمعی از ورزشکاران حضور دارند.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در این مراسم اظهار کرد: از اینکه پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران توسط ورزشکاران استان سمنان به اهتزار در آمده تشکر می کنم.

وی گفت: با توجه به آیه های قرآنی مبنی بر اینکه حجاب مصونیت است و همانطور که شما ثابت کردید با حجاب هم در مسابقات ورزشی می توان شرکت کرد و به مقام قهرمانی رسید.

استاندار سمنان گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به حوزه ورزش و جوانان دارد و اقدامات خوبی نیز در سطح استان به سرانجام رسیده است که طی آن بیش از ۲۲ پروژه ورزشی در سطح استان به افتتاح رسیده است.

هاشمی بیان کرد: از جامع ورزش و جوانان استان به دلیل حضور پرشور در پای صندوق های رای و از مدیران این مجموعه به دلیل برگزاری جلسات تبیینی مشارکت قوی تشکر می کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها