خبرهای داغ:
به همت فرمانده پایگاه بسیج خواهران ساجده حوزه ۴توحیدبسیج جامعه زنان تابعه ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)شرق اهواز مراسم تقدیر و تجلیل از بسیجیان فعال و شورای این پایگاه در مسجد حجازی اهواز برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۸۶۱۳۵
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، در قالب اجرای این برنامه فرمانده این پایگاه ضمن خیر مقدم به حاضرین در این مراسم گفت: جادارد در راستای فعالیت‌های بسیج آینده نگری را سرلوحه کار خویش قرار دهیم و این امر میسر نخواهد شد جز اینکه نیروهای خوب و کارآمد را در راس این فعالیت ها قرار دهیم، چرا که دشمن با یک جنگ ترکیبی به میدان آمده است بنابراین از شورای بسیج این پایگاه انتظار می‌رود با جدیت و همفکری بیشتر در راستای رسیدن به اهداف عالی و اجرای تفکرات بسیجی بیش از پیش کوشا باشند .
فرمانده پایگاه ساجده هدف از اجرای این برنامه را تقدیر و تجلیل از بسیجیان دانست و از بسیجیان فعال به عنوان سرمایه‌های انسانی بسیار ارزشمند و دست نیافتنی در کشور یاد کرد و برای همه آنها آرزوی موفقیت و سلامتی کرد .
ارائه گزارش عملکرد یک ساله پایگاه ، تقدیر وتجلیل با اهداء گل از بسیجیان فعال و نمونه و صرف افطاری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار