خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی و دستگیری یک سارق سابقه دار با ۴ فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری ۱۲ بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۱۱۹
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹

سارق تازه به مرخصی آمده حین سرقت دستگیر شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی گفت: در پی وقوع سرقت ساختمان نیمه کاره در شهرستان شاهرود موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ بسیج قرار گرفت.
وی با بیان اینکه پلیس با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی و با اقدامات فنی و شبانه روزی ماموران کلانتری توانستند هویت سارق را شناسایی و وی را حین سرقت از یک ساختمان نیمه کاره دستگیر کنند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر اموال سرقتی مربوط به تاسیسات و تجهیزات ساختمانی کشف شد.
فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر پلیس مشخص شد متهم در مرخصی از زندان بوده و در طول این مدت اقدام به سرقت از ساختمان نیمه کاره کرده بود اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۴ فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
شائینی با قدردانی از تعامل مردم با پلیس از شهروندان خواست جهت برقراری امنیت مطلوب در سطح جامعه با پلیس همکاری داشته و تردد افراد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ با ما در میان بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها