مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: پویش چشم به راهیم همزمان با سراسر کشور از ۲۶ اسفندماه امسال تا ۱۳ فروردین ماه سال آینده اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۹۸۶
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، ایوب کرد بیان کرد: با فرا رسیدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، پویش چشم به راهیم با هدف ایمنی سفر و کاهش حداکثری آمار تصادفات و فوتی‌های تصادفات جاده‌ای در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: این طرح در مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی جنب پلیس راه زاهدان، بم در قالب برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و آموزشی اجرا می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کمک به افزایش ایمنی سفرهای نوروزی برای استفاده‌کنندگان از خودروهای شخصی و حمل ونقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه درطول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی، اشاعه و پاسداشت ارزش‌های دینی و مذهبی در طول سفر با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و نوروز، ارتقای دانش عمومی جامعه در خصوص فرهنگ ایمنی و فرهنگ درست رانندگی و به کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه‌های جاده‌ای از مهمترین اهداف این پویش است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار