کارگروه تنظیم بازار شهرستان ایرانشهر به رياست جهاندیده فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر و سایر اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۸۵۹۹۰
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر در این جلسه گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و طبق سنوات گذشته باید گشت های تعزیراتی و دستگاهي در شهرستان با توجه به اینکه این ایام مقارن با ایام عید نوروز است، افزایش یابد و از هرگونه تخلف صنفی جلوگیری شود.

وی افزود: هر کس که به دنبال تخلف از جمله گران فروشی، کم فروشی، احتکار و ... باید آگاه شود که در این ایام با تشدید نظارت ها مواجه و با او به شدت برخورد خواهد شد و باید گشت های نظارتی بدون کوچیکترین تعاملی کار خود را شبانه روزی و قاطعانه انجام دهند.

وی تصریح کرد: باید در کوتاه ترین زمان ممکن با فرد متخلف در بازار در این ایام حساس برخورد شود و نباید تحت هیچ شرایطی به مردم آسیب و ضرر وارد شود.

وی گفت: در بخش دامن میوه شب عید باید جهاد کشاورزی پیگیر باشد تا هیچ مشکلی نباشد و هر جا نیاز بود اعلام شود تا فرمانداری وارد عمل شود.

وی اظهار کرد: شرکت های توزیع کپسول گاز باید با دقت و هوشیاری اقدامات لازم را برای تامین نیاز مردم در ایام عید و ماه مبارک رمضان انجام دهند.

فرماندار ویژه خاطر نشان کرد: به هیچ وجه نباید نارضایتی مردم رخ دهد وگرنه عملکرد همه مسئولین شهرستان زیر سوال خواهد رفت.

وی افزود: شما هم به نظام مسائل و هم به راه حل مشکلات و بحران ها مسلط هستید که می توانید با تشکیل اتاق فکر ها و جلسات متعدد در شهرستان اقدام مناسبی را انجام دهید.

وی اظهار کرد: تدابیر لازم برای پذیرایی از مهمان های نوروزی باید با تعامل و همکاری همه دستگاه صورت بگیرد و هیچگونه کوتاهی از هیچ شخص و نهادی قابل قبول نیست.

وی گفت: توزیع کالاهای الکترونیکی باید در چارچوب کارگروه مشترک نظارت شود و هیچگونه تخطی نباید صورت بگیرید.

وی در پایان تصریح کرد: باید اقدامات شاخص شهرستان اطلاع رسانی دقیق به مردم شود تا از عملکردها آگاه شوند و در این زمینه از هیچ نهادی کوتاهی قابل قبول نیست.

ارسال نظرات