خبرهای داغ:
سیزدهمین جشنواره مالک اشتر ناحیه بسیج شهرستان قم با هدف معرفی و تقدیر از حوزه‌ها، شعبه‌ها و پایگاه‌های برتر این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۹۴۳
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سیزدهمین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم با هدف معرفی و تجلیل از رده‌های موفق این ناحیه با حضور سردار کبیری‌ پور و جمعی دیگر از مسئولین برگزار شد.

در این برنامه سردار کبیری‌ پور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با اشاره به نقش بسیج در سیر تکاملی رسیدن به تمدن نوین اسلامی گفت: بسیج از ابتدای تشکیل تاکنون، در تلاش برای زنده کردن بُعد تمدن زندگی است، لذا با توجه به فساد انگیزی و سنگ اندازی دشمنان در به انحراف کشیدن زندگی، دشمنی با بسیج گسترده و فراگیر است.
وی ادامه‌داد: بسیج تنها نهادی است که ماموریتش حفظ نظام دینی و انقلابی این کشور است.
سردار کبیری پور تصریح کرد: نوع ماموریت بسیج گاهی بصورت حضور فیزیکی در جبهه های نبرد حق علیه باطل است و درحال حاضر مبارزه با دشمن در جنگ شناختی را دنبال می کند.
همچنین در ادامه سرهنگ پاسدار محمد ذاکر بیان داشت: بسیج، همان محل عزم و اراده جوانان این کشور است که برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گرد هم آمدند تا پشتوانه محکمی برای این کشور و امید مستضعفان عالم باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات