سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام؛
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: در شرایطی که دشمن با تمام توان آمده تا هویت ما را بگیرد و آرمان‌های شهدا را هدف قرار داده است همه وظیفه داریم تا سیره شهدا را تبیین کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۵۸۵۴
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد رحیمی  گفت: امروز هرچه داریم به برکت رشادت های شهداست و پیشرفت های امروز را مدیون خون شهدا هستیم.

 

وی افزود: نباید فراموش کنیم از کجا به کجا رسیدیم و در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما با چه شرایطی حتی از جان خود گذشتند؛ اما یک وجب خاک ندادند به همین دلیل تکریم شهدا و خانواده شهدا امری مهم و ضروری است.

 

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: ایلام دارای 3 هزار شهید، 16 هزار جانباز و 337 آزاده است که این امر نشان دهنده عمق روحیه ولایت پذیری و پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

رحیمی گفت: ایلام یکی از استان‌هایی است که مردمانش از ابتدا تا انتهای دوران دفاع مقدس با تمام وجود در مقابل دشمن ایستادند و به همین دلیل ایلام بالاترین میزان جمعیت ایثارگر را نسبت به جمعیت در کشور دارد.

 

وی یادآور شد: خدمت به خانواده شهدا امر مهمی است که به‌صورت جدی در بنیاد شهید دنبال می‌شود و به همین دلیل تکریم شهدا، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان جز اولویت‌های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است و در این راستا خدمات متنوعی ارائه می‌شود.

 

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام خاطرنشان کرد: امسال تاکنون 15 هزار دیدار با خانواده های شهدا با همکاری نهادهای مختلف صورت گرفته که این برنامه قطعا با کیفیت بهتری با همکاری همه دستگاهها ادامه خواهد داشت.

 

رحیمی بیان داشت: در جهت خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران قطعاً اقدامات گسترده در بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می‌گیرد که هدف آن خدمت‌رسانی به کسانی است که عزیزانشان را در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی فدا کردند به همین دلیل هر روز در تلاش هستیم تا خدمات بهتری ارائه کنیم.

 

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: در شرایطی که دشمن با تمام توان آمده تا هویت ما را بگیرد و آرمان‌های شهدا را هدف قرار داده است همه وظیفه داریم تا سیره شهدا را تبیین کنیم.

ارسال نظرات