بمناسبت دهه مبارک فجرهمایش وحدت نیروهای مسلح در شهرستان دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۹۳۶
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، بمناسبت دهه مبارک فجر،همایش وحدت نیروهای مسلح شهرستان دهلران با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولین، پیشکسوتان و بسیجیان در محل تالار شهرداری دهلران برگزار شد.

 

سرهنگ‌پاسدار علی مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه دهلران در این همایش با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: دوران دفاع مقدس که تجلی وحدت و همگرایی نیروهای مسلح بود نشان داد در هر شرایطی از آرمان های انقلاب و نظام دفاع خواهند کرد.

 

وی افزود: امنیت و سلامت بعنوان دو نعمت زیربنای جوامع هستند که در سایه امنیت است بشر میتواند زندگی کند و این زندگی توام با پیشرفت و توسعه باشد.

 

سرهنگ مرغزاری نیروهای مسلح را حافظان امنیت مرزهای مادی و معنوی دانست و یادآور شد: اقتدار نیروهای مسلح برگرفته از مکتب ناب اسلام است و تفاوت این اقتدار با اقتدار نیروهای مسلح در کشورهای خارجی در این است که توان و نیروی نیروهای نظامی ایران اسلامی نشات گرفته از معنویت و ولایت پذیری می باشد.

 

وی با اشاره به دشمنی دشمنان در طول ۴۵ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی، گفت: چون جمهوری اسلامی منافع آنها را در منطقه خاورمیانه به خطر انداخته است و همواره در طول این ۴۵ سال شکست های سنگینی از جمهوری اسلامی خورده اند.

 

وی  با تاکید بر لزوم حفظ انسجام و آمادگی نیروهای مسلح در تمامی عرصه ها و صحنه های انقلاب عنوان کرد: نیروهای مسلح بایستی از سیره شهدا الگوپذیری کنند که این مهم رمز موفقیت و سربلندی آنان است.

 

معاونت سیاسی ناحیه دهلران نیز با تبریک ایام الله دهه فجر،به اهمیت و ضرورت اتحاد،وحدت و همدلی نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: در سایه این همدلی و انسجام می‌توانیم انتخاباتی پرشور، با صلابت، سالم و کم نظیر برگزار کنیم. 

 

تأکید بر اهمیت انسجام عمومی در برابر توطئه‌های دشمنان و وحدت میان قوای مسلح کشورمان به منظور صیانت از اقتدار و امنیت ملی از جمله تأکیدات سخنرانان این همایش بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار