کارشناس مسائل مذهبی گفت: شهدا حق بزرگی بر دوش همه مردم دارند و باید با انجام اعمال درست قدردان رشادت‌های شهدا باشیم.
کد خبر: ۹۵۶۴۲۱۵
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷

به. گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام عمران احمدی گفت: شهدا حق بزرگی بر دوش همه مردم دارند و باید با انجام اعمال درست قدردان رشادت‌های شهدا باشیم.

 

کارشناس مسائل مذهبی افزود: مبنای عملکرد مسئولان و هرکس که در هر وظیفه‌ای که قرار دارد اگر شهدا باشد قطعاً شاهد به‌دست‌آمدن نتایج شگفت‌انگیز و حل‌شدن همه مشکلات خواهیم بود البته هستند کسانی که راه شهیدان را ادامه می‌دهند ولی نیاز داریم این افراد بیشتر شوند.

 

احمدی در ادامه گفت: شهدا راه را از بیراهه تشخیص دادند و راه‌های آسمان را شناختند که در نتیجه آن باعث شد تاآخرین‌نفس بمانند و نلغزند، بنابراین تشخیص راه درست و استوار بودن هم از ویژگی‌هایی است که باید از شهدا درس بگیریم.

 

مدرس دانشگاه عنوان کرد: شهدا تربیت شده مکتب اسلامی و دارای اخلاق حسنه و عمل به مبانی اسلامی بودند که باعث شده تا در زندگی خود همراهان آن‌ها شیفته اخلاق شهدا شوند و از آن تأثیر بگیرند.

 

وی در ادامه گفت: می‌توان گفت کسی که شهید می‌شود به‌نوعی انتخاب شده و مورد لطف خدا قرار می‌گیرید این نشان‌دهنده این موضوع است که شهیدان دارای جایگاه ویژه‌ای قرار دارند.

 

احمدی بیان داشت: در مقاطع مختلف و در بزنگاه‌های سخت این شهیدان هستند که با خون خود باعث می‌شود تا مشکلات مرتفع گردیده و مردم پای‌کار بیایند تا فتنه‌ها خاموش شوند.

 

کارشناس مسائل مذهبی اظهار کرد: عمل به سیره شهدا و حرکت در راه شهدا فقط با عمل‌کردن محقق می‌شود و باید شهدا را برای نسل‌های جوان تبیین کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار