مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام: ‍

اخلاص عمل، شهدا را در تاریخ ماندگار کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: ‍اخلاص عمل، شهدا را در تاریخ ماندگار کرد و باید از سیره شهداء الگو بگیریم.
کد خبر: ۹۵۱۴۲۴۳
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام علی‌محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام  در یادواره طلبه شهید ابراهیم صادقی که در مسجد ثامن‌الائمه شهرستان ایوان برگزار شد، گفت: شهدا در دوران حیاتشان حماسه‌ها آفریدند ایثار کردند و ایثار را سرلوحه اعمال و رفتار خودشان قراردادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) اظهار داشت: شهدا عاشق و شیفته نماز اول وقت بودند و این فریضه الهی را همیشه به نحو احسنت انجام می‌دادند.

وی افزود: امروز همه وظیفه داریم که رهرو راه شهداء باشیم چرا که شهداء عاشقانه از جانشان گذشتند تا یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن نیفتند.

حجت الاسلام علیمحمدی تصریح کرد: امروز قدردانی از خانواده شهداء و ایثارگران یک وظیفه است که باید همگان به این وظیفه توجه ویژه ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌محمدی بیان کرد: امروز توجه به خدا و کار برای مردم و تلاش برای عدالت و استقرار حاکمیت دین و فرهنگ شهادت است که باید درس در صدر رفتار و اعمال قرار گیرد. اخلاص عمل، شهدا را در تاریخ ماندگار کرد و باید از سیره شهدا الگو بگیریم.

وی اضافه کرد: امروز قدردانی خانواده شهدا یک وظیفه است چرا که خانواده‌های شهدا جوانانی را تقدیم انقلاب کرده‌اند و از فرزندانشان گذشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) در پایان بیان داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا در واقع زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا است که باید به نسل جوان منتقل شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار