خبرهای داغ:
شاهرود_رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهرود گفت: تبیین و انتشار افکار و اندیشه‌های شهدا در حفظ و ترویج فرهنگ و روحیه رزمندگان زمینه‌ای مناسب برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها است.
کد خبر: ۹۵۸۵۴۸۹
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت ۲۲ اسفند «روز بزرگداشت شهدا» و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعی از اعضای بسیج رسانه شهرستان شاهرود ضمن دیدار با رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم از مقام شامخ این قهرمانان وطن قدردانی کرد.
علی عامری رئیس بسیج رسانه شهرستان شاهرود در این دیدار گفت: ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در طول دوران جنگ تحمیلی، به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری که در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت شده است هرگز فراموش نخواهد شد و ما این روز بزرگ را گرامی داشته و به خانواده‌های ولایی شهیدان شاهرود تبریک عرض می‌کنیم و یادشهدای آنان هیچ گاه از اذهان مردم شریف استان و شهرستان پاک نخواهد شد.
علی احمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهرود نیز ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه و بسیج رسانه شهرستان شاهرود گفت:قطعاً حضور خبرنگاران و تصویر برداران در ۸ سال جنگ تحمیلی کمتر از شهادت نبوده و این قشر زحمتکش با حضور در جبهه صحنه‌های نبرد حق علیه باطل را به تصویر می‌کشیدند و ما از همه آنان و شما عزیزان کمال قدردانی و سپاس داریم.
وی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را مایه افتخار و سربلندی کشور دانست و امنیت، آرامش و آسایشی که در جامعه وجود دارد را مرهون رشادت‌ها، فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافراز وطن اعلام کرد که از کیان این سرزمین دفاع کردند.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهرود در پایان، تبیین و انتشار افکار و اندیشه‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران در حفظ و ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس را زمینه‌ای مناسب برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها و تاثیر در تربیت نسل‌های بعدی کشور دانست که همه دستگاه‌ها و متولیان فرهنگی کشور باید به آن توجه داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها