خبرهای داغ:
شاهرود_استاد اخلاق حوزه و دانشگاه شاهرود گفت: باید قبل از شروع ماه مبارک برای میهمانی خدا برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم از تاثیرات بیشتری در این ماه و حتی ماه‌های بعد بهره‌مند شویم.
کد خبر: ۹۵۸۵۳۴۴
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

ماه رمضان فرصتی برای محاسبه نفسبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام وحید رضا حسینی استاد حوزه و دانشگاه در کارگاه اخلاق مدرسه علمیه حضرت معصومه (س) شاهرود با اشاره به روز‌های پایانی سال گفت: بسیاری از افراد از جمله کسبه دار‌ها در پایان سال حساب و کتاب می‌کنند، در واقع همه ما موظفیم محاسبه و اعمال خود را بررسی کنیم.
وی با توجه به شروع ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برخی‌ها از ماه مبارک فقط گرسنگی را می‌فهمند، اما اتفاقاتی در باطن رخ می‌دهد که با محاسبه کردن می‌توان به آن دست پیدا کرد.
حسینی با اشاره به اهمیت محاسبه تصریح کرد: با شروع ماه مبارک، در بهشت نسیمی فرا می‌گیرد که وقتی به برگ‌ها برخورد می‌کند موسیقی زیبایی تولید می‌شود و این زیبایی وجمال تاثیراتی در عالم خواهد گذاشت که باید از آن استفاده کنیم تا از عالم بالا بهره‌مند شویم.
وی افزود: باید قبل از شروع ماه مبارک برای میهمانی خدا برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم از تاثیرات بیشتری در این ماه و حتی ماه‌های بعد بهره‌مند شویم.
حسینی با توجه به شروع فصل بهار و زنده شدن زمین گفت: از سرسبز شدن و زنده شدن دوباره زمین میتوان نکاتی را دریافت کرد که نکته اول مربوط به قیامت، زنده شدن موجودات و زیر رو شدن زمین است و نکته بعد این است که قیامت و فصل بهار به عصر ظهور نیز تعبیر شده است که در آن موقع با بهار عالم مواجه خواهیم شد.
وی با اشاره عصر ظهور اظهار کرد: در حال حاضر زمین در زمستان قرار دارد و گویا مرده است، و با ظهور منجی عالم، وجود با برکت ایشان به زمین حیات ویژه‌ای خواهد بخشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها